Guest Hovden Racing Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 Er det ikke noen som har filmet litt ulovlig kjøring på vei med Cosworth her da?Legg ut da Helst norsk da!
SierraCos2wd Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 Har mang som jeg har lastet ned men har ikke noen plass å legge de ut
Guest Hovden Racing Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 Hmm.. er det noen som har plass å legge dem ut på da?
Guest Hovden Racing Posted August 1, 2005 Posted August 1, 2005 send dem til meg på mail da.. esshovde@online.no
Guest Hovden Racing Posted August 2, 2005 Posted August 2, 2005 Viss det er meg du mener: Ganske store, er ikke sikker jeg.. Men viss du tror det blir for stort så legg meg til på msn å send filer der.. wolf_racing@hotmail.com
SierraCos2wd Posted August 7, 2005 Posted August 7, 2005 lagt til deg på msn nå så skal jeg sende deg filmer. Men da må du logge deg på
Guest Hovden Racing Posted August 8, 2005 Posted August 8, 2005 lagt til deg på msn nå så skal jeg sende deg filmer. Men da må du logge deg på <{POST_SNAPBACK}> Lurt d
Recommended Posts