Jump to content

Komplett dohc motor til salgs


Guest clapton

Recommended Posts

Guest clapton

motor`n er i bra stand.. ny toppakning, alle ventilstyringene er byttet, ny kjede, ventiltettninger og alt annet av pakninger er byttet. 5500,-

har også en annen motor med sprukket topp jeg selger deler av.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Guest mr_doodee

du har ikke vakumslangen som går inn i bremsekraftforsterkeren? med propp og slange? går inn på insuget? eg ønskjer å kjøpe vist du har!!

Link to comment
Share on other sites

er veldig interessert i en bunndel til en dohc jeg. den jeg har nå har jeg byttet stempelringene i for en stund tilbake, men nå er det første stempelet løst som pokker igjen, så da bruker den en god del olje. har du noe av interesse? trenger som sagt blokk m/innmat..

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

er veldig interessert i en bunndel til en dohc jeg. den jeg har nå har jeg byttet stempelringene i for en stund tilbake, men nå er det første stempelet løst som pokker igjen, så da bruker den en god del olje. har du noe av interesse? trenger som sagt blokk m/innmat..

 

hei! motoren er solgt, men jeg har enda en delemotor som har gått 170 tusen.. skal skru den opp og se hvordan den ser ut, tror egentlig den er rimelig bra

Link to comment
Share on other sites

er veldig interessert i en bunndel til en dohc jeg. den jeg har nå har jeg byttet stempelringene i for en stund tilbake, men nå er det første stempelet løst som pokker igjen, så da bruker den en god del olje. har du noe av interesse? trenger som sagt blokk m/innmat..

 

hei! motoren er solgt, men jeg har enda en delemotor som har gått 170 tusen.. skal skru den opp og se hvordan den ser ut, tror egentlig den er rimelig bra

 

ja! interessert jeg. hadde vært best å tatt en kompresjonstest på den.. er det mulig tror du?

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...