Jump to content

Sedan hugges.


Homemade

Recommended Posts

Har en svensk sedan (GLX) som selges hel eller i deler med :meget bra ohc inj. Abs--skiver rundt om, RS sideskjørt, RS bakspoiler, ligner cossie, RS frontfanger,sånn ettermontert utenpå den org.fangeren,fin inni lik de norske 90-91 mod.Det er også sent.lås og soltak.Dører untatt høyre bak er dårlig.Svart bil.

Hel bil 5000,- Deler, ring for priser.Prismessig lønner det seg å kjøpe hele bilen.

(Bilen er lovlig tatt inn i Norge) 97047927

Link to comment
Share on other sites

Guest Pjuker`n

Intressert i å kjøpe hele bilen som en delebil.

Hvor i landet står den?

 

Hva menes med bra ohc injection? tikker den lite? bruker olje? ingen lekasjer?

 

 

Hvis jeg ikke får i gang dohc motoren min snart så kan det være aktuelt å bygge om til ohc...

Link to comment
Share on other sites

Intressert i å kjøpe hele bilen som en delebil.

Hvor i landet står den?

 

Hva menes med bra ohc injection? tikker den lite? bruker olje? ingen lekasjer?

 

 

Hvis jeg ikke får i gang dohc motoren min snart så kan det være aktuelt å bygge om til ohc...

Bilen står litt utenfor Mysen.Motor går pent ikke tikking.Har gått som 100 hk i hele sitt liv.Mest int i å selge hele til en pers(så kan jo han selge deler)Kan frakte den en times kjøring herfra.F.eks.Halden,Oslo,Lilestøm,Fredrikstad.Legger ut "prisliste"

hvis jeg ikke får solgt hele på en gang.Den er ikke tollet inn,bare moms.

Link to comment
Share on other sites

Guest Pjuker`n

`Regner med at den er kjørbar slik at hvis jeg møter deg på f.eks lillestrøm så kan den kjøres hjem? Bor 30m fra lillestrøm like ved Gardermoen...

 

Hvor langt har den gått? Har du bilder av den? Hvis det er 2.0 ohc motor m/ injection så har den vel mer enn 100hk?

 

-mvh

Link to comment
Share on other sites

er det ikke 105 hester i denne? dette er vel samme motor som gamle is'en hadde, og der var 115, men de ti ekstra hestene var vel der pga at der ikke var katalysator..

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest Pjuker`n

Uansett så ville jeg nok tatt motor, driverk og eksos og byttet det ut med den dritt dohc`n jeg har nå.. Vil ja **** itte starte.. nok om det..

Link to comment
Share on other sites

`Regner med at den er kjørbar slik at hvis jeg møter deg på f.eks lillestrøm så kan den kjøres hjem? Bor 30m fra lillestrøm like ved Gardermoen...

 

Hvor langt har den gått? Har du bilder av den? Hvis det er 2.0 ohc motor m/ injection så har den vel mer enn 100hk?

 

-mvh

Det er kat. på denne.Du kan få med is manifoil og hjerne.Du må ha motornett fra is(det har ikke jeg) og da får du 115 hk.

Kjører den til Gardermoen på henger hvis det blir handel.

Link to comment
Share on other sites

Guest Pjuker`n

Motornett fra Is har en kompis så det skulle ikke bli det største problemet å få til. Men uansett så kan jeg jo bare flytte over alt som sitter i den svenske bilen over på min så vil jeg jo alikevel ha en bil som går.

 

Hvolsdal, doch motoren min er god som gull.. Problemet ligger nok i hjernen eller el.nett dårlig jording et eller annet sted.. Så det hadde ikke hjulpet å bare bytte motoren..

 

Homemade, har du bilder av bilen? Skulle veldig gjerne ha sett den før jeg kjøper den, liker ikke å kjøpe ting usett.. Er den "sjenerende" å ha stående utafor huset? Ser ut som et vrak etc?

Hvordan er girkassa på denne?

Link to comment
Share on other sites

Guest Pjuker`n

Ok, men nå har jeg sendt deg adressen min sånn at du kan sende noen bilder :D

 

Hva slags hjul står den på? Vanlig stålfelg?

Link to comment
Share on other sites

Guest Pjuker`n

Jepp jeg og en kamerat kjøpte halvparten hver.

 

Front og sideskjørt er på vei på min, skjørta er lakkert og fronten er prøvemontert på min

rsfanger_l.JPG

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...