Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei jeg har en cosworth 2wd. åsså sitter det is tank etter jeg fikk slått hull i den som var der. men det må være noe forskjell inni. for når jeg skal spinne piruetter mot venstre så legger all bensinen seg i ene siden av tanken å da får den ikke bensin etter ett par runder. men mot høyre går det bra. noen forslag om det går an å åpne tanken å lage noe inni der ?? eller om jeg bare skal kjøpe ny cosworth tank. vist det er skvulpe kammer inni den???

Takker for svar.

Guest pzycho
Posted

la vær å spinne mot venstre da :)

Posted
Hei jeg har en cosworth 2wd. åsså sitter det is tank  etter jeg fikk slått hull i den som var der. men det må være noe forskjell inni. for når jeg skal spinne piruetter mot venstre så legger all bensinen seg i ene siden av tanken å da  får den ikke bensin etter ett par runder. men mot høyre går det bra. noen forslag om det går an å åpne tanken å lage noe inni der ?? eller om jeg bare skal kjøpe ny cosworth tank. vist det er skvulpe kammer inni den???

Takker for svar.

du har helt sikkert en uorg tank uten såkalt skvulpe kammer .. du burde nok bare kjøpe ny .. bare den har sånn kammer kan du sikkert bruke is tank

HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL

Posted

Tror det skvulpekamret bare er en plastkopp, som muligens har løsnet inne i tanken din og flyter omkring... :)

287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc).

Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++