Jump to content

Sierra Xr4x4

Recommended Posts

Posted

Har en Sierra xr4x4 som jeg kjøpte før jul som kanskje skal selges som delebil pga RUUUUST! kanaler er spist opp og det er litt i bakkant av bilen... girkassen er noe gale med (bare 4.gir som funker). motor starter men tikker litt... forrige eier var en råner som dret i bilen men jeg ville gi den nytt liv noe som ikke gikk pga pengemangel <_< den hadde en sykdom som koster peeeng å fixe... Noen som har innteresse i delebil... ? girkassa er forresten hel i skall men noe inni er gale..

Rust i kanal, rundt antennehull, ved bakfangerfeste på venstre side, og bagasjelokk ser stygt ut.. men det kan jo byttes... drivverk skal være i orden.. servopumpe lekker olje (beholderen) det er det jeg vet om... ellers skal det jo være en fin bil :(

Bilen selges muligens om det er innteresse!

PM me

P.S

BILEN SELGES IKKE I DELER MEN SOM KOMPLETT DELEBIL!

Posted

hmm glemte en ting til... tuta eller hornet funker ikke, og varmeapparat funker ikke.

Bilens skilter ble makulert rett etter jula engang.. :(

Posted

2.8 Injection : Det er en 2.8 mfi motor.

jvh:cossie: 4k blir for lite

Jvhcossie : 78799, antar den har da gått 278k

Posted

Bilen står i fredrikstad forresten.. må hentes på henger eller taues.

Posted

Ingen som har noe innteresse av delebil ? :(

er jo masse deler som kan brukes og kassen kan garantert reppes..

flytt over på en annen bil og vips 150hk og nice 4-hjulstrekk

36% trekk foran og 64% bak..

Skivebremser rundt om..

karrosseri er absolutt ikke pent men masse deler da !

Posted

Jeg ville anbefalt deg å selge den i deler.. Motor og bakstilling/forstilling er jo ettertrakta deler.. sikkert noe annet du får solgt også.. Noe særlig mer en 5k for hele bilen kan du ihvertfall glemme.. :D

Posted

hadde tenkt meg 5.5k selges da med tap, men det får være det samme ettersom jeg skal ha annen bil og hakke plass til denne i garasjen da...

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

Bilen selges fort som f*** for 4k.

KOMPLETT delebil. Intreør, og dørtrekk følger med løst.

Motor startet forrige gang jeg prøvde men tikker litt.

Batteri er flatt og deffekt.

Girkasse har en innvendig feil. 4 gir er eneste fungerende(hus o.l ser helt ut)

MÅ vekk.

Befinner seg på Gressvik i Fredrikstad.

Kom ann... denne kan dere tjene på om dere selger i deler (jeg har verken tid eller plass)

PM MEG

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...