cosworth540 Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 Selger en 93 Sierra GT stasjonsvogn i deler.Meget fint interiør,servo,fine felger. Ring Stig på 90824974
Guest JvhCossie Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 Trenger Strøken dør venstre side og strøken list under lyktene samt den tingen rundt girstanga som El. rutene sitter på...
Guest JvhCossie Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 En kollega trenger en DOHC motor.... Har du det å eller???
cosworth540 Posted September 4, 2005 Author Posted September 4, 2005 En kollega trenger en DOHC motor.... Har du det å eller???<{POST_SNAPBACK}> Kollegaen din har kjøpt motoren allerede.Trenger du hele armlenet med alt rundt girstanga eller bare den som bryteren sitter på?Skal sjekke om døra er strøken og rustfri,og hvis ikke tror jeg at jeg har en.
Guest ipo Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 har du bensin tank? vil den passe på 86 sierra?
cosworth540 Posted September 4, 2005 Author Posted September 4, 2005 har du bensin tank? vil den passe på 86 sierra?<{POST_SNAPBACK}> Tanken er vel lik på alle stasjonsvogner i utseende,men pumpa sitter inne i tanken på DOHC motoren.Gjør den det på bilen din?
Guest mr_doodee Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 En kollega trenger en DOHC motor.... Har du det å eller???<{POST_SNAPBACK}> Kollegaen din har kjøpt motoren allerede.Trenger du hele armlenet med alt rundt girstanga eller bare den som bryteren sitter på?Skal sjekke om døra er strøken og rustfri,og hvis ikke tror jeg at jeg har en.<{POST_SNAPBACK}>har du armlende/midtkonsoll? det vil eg kjøpe av deg i såfall! Roger
Guest mr_doodee Posted September 10, 2005 Posted September 10, 2005 du har ikke vakumslangen som går inn i bremsekraftforsterkeren? med propp og slange? går inn på insuget? eg ønskjer å kjøpe vist du har!!
Recommended Posts