Jump to content

ylvis

Gjest
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

Medlemsinfo

  • Bosted
    sogn og fjordane
  • Medlemskort
    Tilsendt i posten og digitalt

ylvis's Achievements

Sykkel

Sykkel (2/6)

  1. Type kammer du bruker da? Og innsug? Eksos?
  2. Siemens deka 875 dyser.ingen problem med att den går magert. Einaste me reagerte litt på att det var litt høgt baktrykk..
  3. Heihei. Kjøpte ein nybygd motor for eit år sidan. Motoren var bygd av ebb. (Porta topp, 200blokk med underspyling, smidde stempel med ventil lommer++) Isåfall so har den ikkje våre prøvd nå før i går. Rundt motoren er det eit kina grenrøyr, holset hx40 super turbo, rs500 cooler. Stort innsug med 3" gass spjeld. Custom kammer uten att eg veit merke men raimond nornes sa desse skulle passe fint til 500-600hk. 2.1mm i forløft på innsug og 1mm på eksos. Også er det 3"mongose eksos heile vegen bak. Var i benken i går hos RFS. Drog ut på hjula 345hk og 405nm på ca 1.5 trykk. Klokka vart så mykje inatt att me vart ikkje ferdig. Kan gå høgare me trykket. Men er litt skuffa over så liten effekt på 1.5 bar ladetrykk. Har du noko tips om kva som kan være galt? Mvh Tage Ylvisåker Er ein escort cosworth 4x4 vel å merke med dogbox og quife diff bak. Veit ikkje om dette kan trekke effekten ned litt?
  4. heihei skal montere inn datasprut i escorten min nå.. så plan var å lage det til med sekvensiell styring så eg slepp att den bruker meir bensin enn eg treng og med tanke på avgass.. men kor er det enklest å hente ut signal for dette? bygge om fordeler??? eller er det ikkje noko poeng å køyre med full sekvensiell styring??? mvh
  5. Heihei Vart stoppa i kontroll av BT her om dagen, utrule nåkk så fekk eg kunn påpek at eg hadde film på siderutene framme og att det måtte fjernast. Så nokon so veit om org escort clx eller andre ruter passer i escort cosworthen? Da bytter eg isåfall bare ut rutene så slepp eg fjerne proffsotingen. Og eventuelt om noken har for en billi peng
  6. Beklager skreiv feil står på knasten ved sida av hakket ja
  7. Jepp står på hakket Går som ei klokke på tomgang og når eg køyrer, heilt til den kutter.. Åssn fungerer phase sensoren? Om eg kobler den av har eg akkuratt samme symtomene
  8. Har og stilt inn veivsensor 0.6mm Og phasesensor til 0.2
  9. Heihei Overhalte heile motoren i cosworthen no i vinter. Med nye stempelringer pakkninger høyttykksoljepumpe osv.. Men no når eg fekk den på vegen igjen slit eg med at den virker så den får tenningskutt på ca 0.5bar under pådrag.. Men får og kutt når eg ruser den opp på tomgang. Kutter helt og så begynner den å smelle i potten. L8 hjerne med 420 jenspeed chip. Fungerte fint før overhaling Har sjekka tennings innstillinger x antal ganger. Noko tips ?
  10. ylvis

    fra 4x4 til rwd

    Må diffen låsast? Nåke tips om korleis eg får gjort det? Må stikkakslingane fjernast da? Så det går ikkje og frigjere akslingen før den går i ingrep i diffen? Slik at diffen me stikkakslingen kunne fortsatt gått utan drift fra kassen..
  11. ylvis

    fra 4x4 til rwd

    Har ein fixit type2 som er montert i escort cosworthen min, så er eg litt nyskjerig på korleis det er å køyre denne bilen med bakhjulsdrift.. Er det mulig og bygge om mellomakslingen som går frem til fremmdiffen så den ikkje er i inngrep? Eller blir motstanden i kassa feil da? Eller er det andre ting eg overser? Vil helst slippe å bytte til t5 kassa for kommer nåkk til å bruke den som 4x4. Takker for svar
  12. sikker på denne er rett twin turbo?? bestillte liggnande på ebay, men denn var alt for stort hull i.... virka som dett var denn vanligge escort clx med klafflok eg fekk da takker for svar
  13. har fått så mykje rust rundt tanklokket siste året så må berre få gjort noko med det no.. + att det har kommet bobbler i hjulbuen rett forann tanklokk. nokon som har ide på enklaste og rimligaste måte å få gjort dette på? har prøvd å sett etter ny/brukt skjerm uten å finne noko.. mvh Tage Ylvisåker
  14. ylvis

    oljeforbruk

    ja stemmer dette :-) har fått litt ventil tikking på tomgang og så om det kan ha ein samenheng? kor bør eg begynne å leite? toppen kan vell berre skruast av med ein gong? gått 190.000km hadde den ein tur/retur sogndal,bergen med roleg køyring uten for mykje gasspådrag å da brukte den minimalt.. så tydlig at det er spesielt under pådrag den bruker.. så tyder vell på turbo??? turbo har vertfall begynt å rulla noken km. kor skal eg begynne...?
×
×
  • Create New...