Jump to content

Kai_Ove

Gjest
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Medlemsinfo

  • Bosted
    Buskerud
  • Medlemskort
    Tilsendt i posten og digitalt

Kai_Ove's Achievements

Sykkel

Sykkel (2/6)

  1. Takk takk:-) er billakkerer så har gjort jobben sjøl;)
  2. Aha:) er byttet til edelbrock innsug på denna, men da skal jeg sjekke på toppene imorra;)
  3. Takker:) kopiert tekst fra Motorsport Developments sine sider hva 380 innebærer, kjører med t34 turbo med 360 lager, pluss har jo bytte til 6pucka clutch og forsterket trykkplate:) 380+bhp "For those of you with either a Large Turbo Escort Cosworth or a retro-fitted T34.63 turbocharger, this in our eyes is the ultimate fast road package! After hundreds of hours of development, the results are hard to believe considering they can be achieved on a standard engine! With the fitment of larger fuel injectors (Siemens 55lb Blacks), a 3 Bar MAP Sensor to accurately read higher boost pressures and a stronger actuator to increase the boost pressure. This package is a guaranteed smile raiser! Runs a 33psi peak boost pressure falling slowly through the rev range to your new 7600rpm rev limiter! The package includes the supply and fitment of: 380bhp Evolution Chip 55lb or larger Fuel Injectors A 3 bar map sensor (To be supplied by yourself as they are NLA) A -34 Actuator A Full Setup inc. Fuel, Boost & Detonation Check Under Load This package does put some extra strain on the engine and to ensure reliability we do recommend the head gasket is upgraded to a multi layer item. An oil breather system and up rated intercooler is essential on this package as well." Sku gjerne hatt en fastback i garasjen;) litt usikker på akkurat det.. Hvordan finner jeg ut det?
  4. Min garasje, henta mustangen fra vinterlagring:) -Sierra Cosworth 2wd med 380+ oppsett:) Nylakkert akkurat, ferdig montert utv. i påsken. Bare montere topp på plass! -70 mustang HT 351C. Lakkert opp ifjor(2013)
  5. Takker for mye svar:-) så egentlig er 3071 for stor til oppsettet som jeg har tenkt meg? Noen andre turboer dere anbefaler? Noen med erfaring med e50? Med a/r0.48 eksoshus? Noen som kan sende meg nr til Pukkelrygg? Må bestille en chip etterhvert:)
  6. Hvordan synes du gt3076r funker? Etter garrett sine sider så skal jo begge turbo'ene være innafor bruksområde! Turbopower kunne få taki eksoshus slik at det er bolt on! Ønsker å bruke det originale 4x4 manifold. Åssen passer egentlig disse turbo'ene på cosworth'en? Tenker på olje inn og ut, må dette modifiseres?
  7. Noen som har anbefaling til turbo til 380+ oppsettet på Sierra med 4x4 motor? Planen min var å ha t34, men denne har gått ut av produksjon å fås ikke ny lenger! Så var å snakket med turbopower as å han anbefalte meg en gt3076r vis jeg skulle ca ha rundt 400hk. Men noen mener den er for stor til det oppsettet!? At gt3071r er ett bedre valg? Ser på garrett sine sider så står det at gt3076r er for rundt 310-525hk og gt3071r er for 300-460hk Vil gt3076r funke fint på 380+ oppsettet? Noen som har noen anbefalinger/erfaring så jeg blir litt klokere?
  8. Ute og lufta cosworth'en i godværet her om dagen med nye felger:)
  9. Fått taki grillinnsats og nytt emblem=) Takk til Bjørn_H for grillinnsatsèn:-D Godt å få vekk den "engangsgrillen" som var der:) Tok noen bilder etter en vask i går:-)
  10. Jo, takk:) Ja, skjønner du savner den! Er kjempe fornøyd med bilen:-)
  11. Tok ett bilde i fin været idag av Ford'ene mine:) 89 Sierra Cosworth 70 Mustang
×
×
  • Create New...