Etter ei tid vekke har eg fått sett på denne igjen. Er styrt jordingssignal via ECU på pin 44 viser det seg,men ettersom eg har over 30ohm på denne kretsen ved belastning(ECU tilkoblet og rele innmontert) så får eg ikkje dette til å fungere naturlig nok. Tenkte det kunne være dårlig jordforbindelse mellom batteri og karosseri(ECU er jorda i høgre innerskjerm),prøvde en startkabel mellom minus på batteri til karosseri,men det vart kun 0.6ohm lavere verdi. Alså ikkje nok.... Sjølve ledningskretsen frå ECU til rele er ok,kun 0.4 ohm. En anna ting eg merka..eg gjekk ut ifrå at jordsignalet kun skulle vare noen sekunder etter tenning var slått på. Alså for å få opp diesel til fordelerpumpa,¨då desse jo har pumper innvendig til å supplere seg sjøl. Men signalet frå ECU vedvarte heile tida,så da går eg ut ifrå at desse mate/fødepumpene skal alså gå heile tida mens motoren er igang?! Har nå laget en midlertidig jording direkte til batteri,ettersom kspenninga til styringa av releet er via tenning/ECU(klemme 15). Så den går kun når tenning er på/motor er i gang. Noen som har innvendinger og/eller "harde fakta" om noen av mine konklusjoner om dette systemet her,så taes dette hjerteligt imot da eg ikke er 100% sikker på hvordan denne pumpa egentlig skal gå. Men slik er det eg har komt fram til i alle fall.