Jump to content

neffets

Gjest
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Medlemsinfo

  • Bosted
    Hordaland
  • Medlemskort
    Tilsendt i posten og digitalt

neffets's Achievements

Trehjulssykkel

Trehjulssykkel (1/6)

  1. Hva mener du grcossie? Er ikke programvare endring plankekjøring.. Hvordan er service intervaller forresten? 20 000km? Hva er forventet på første service,bremser å slikt holder vel lenger? Syntes bremseskiver på bilen var mye spor i,vertall i forhold til bmwen vi har nå
  2. Aner ikke hvordan dette er gjort.. Og programvare kan vel lett endres
  3. Takk for svar! Ser ut som selger snakker sant her altså.. Ifølge brosjyren er det 136hk med 320Nm mot normalt 140hk og 320Nm
  4. Var inne på ford.be og lasted ned brosjyre for ny smax, her er det 2 valg på 2,0 tdci, 136hk og 163hk. Så da stemmer det som selger sier til meg, regner med at offisiel ford side for belgia ikke lyver. Skal få sjekket hele chassinr, angående nordisk pakke så har den vel sikkert ikke det fra belgia? La bare merke til setevarme når jeg prøvde den igår.
  5. Jaja.. Da må det jo nesten stemme det som selger sier da, at bilen har en nedjustert 140hk euro 5 motor.. Kan jo umulig være euro 4 motor i den når disse gikk ut i 2010.
  6. Fikk bare ett ark med siste del av chassinr om jeg forstod rett. Y73408 men det hjelper vel lite. Rart at importør ikke kunne gi ett bedre svar på dette. Euro 5 kom i 2010 ,men forsvant euro 4 da eller er den også i produksjon videre? Sorry om jeg spør dumt, bare syns det virket rart dette her. Eneste jeg fant på nette var en motor med 130hk men samme Nm som 140hk men den var kun produsert til 2008
  7. Så da er ikke denne en 2013 mod? Fikk se reg papir fra 1 gang reg 14.02.13 men det sier vel igrunn ikke noe om årsmodell Vet du noe mer rundt euro 4 motor vs euro 5? Dreiemoment feks? Vil det være merkbar forskjell på disse Garanti skulle være 2 år fra ford og 3 år fra forhandler , tilsammen 5år.
  8. Hei Har vært å sett på en 2013 smax hos en importør i bergen. Denne har 2,0 tdci som normalt har 140hk (evt 163) men akkurat denne skal ha 136hk. Dette er visstnok på grunn av at bilforsikring for private i Belgia blir mye dyrere på biler med 140hk og oppover. Biler blir dermed på ett eler annet viss skrudd ned i effekt? Noen som har hørt om dette? Vil dette være merkbart mon tro? Bilen er forøvrig gått litt over 33 000km, og hadde ganske mye steinsprut nede på fanger (Titanium S) er dette noe som går igjen på disse?
×
×
  • Create New...