Har selvfølgelig tenkt å bruke parkeringsvarmer, men spørsmålet mitt var om jeg skal la AUX stå på i tillegg? Den burde vel være så smart at den bruker mindre av AUX dersom parkeringsvarmer har stått på når jeg starter bilen, sammenlignet med om jeg bare lar AUX stå på? I så fall lar jeg selvfølgelig begge stå på. Det er to scenarioer her: Scenario en er at jeg setter meg i kald bil om morgenen, der kun AUX står på. Scenario to er at jeg setter meg i varm bil, hvor parkvarmeren har stått på, og AUX startes når jeg vrir om nøkkelen. Forstår jeg det riktig vil bilen i scenario to bruke mindre av AUX heateren når jeg nå kjører, siden parkeringsvarmeren har stått på på forhånd? Jeg har også forstått at AUX og parkeringsvarmer bruker samme dieselvarmeren, men at AUX er under kjøring og den andre er for å ha oppvarmet bil når man setter seg i bilen. I så fall er det vel logisk at dieselvarmeren brukes mindre under kjøring dersom den har stått på før man vrir om nøkkelen, samenlignet med om den kun starter når man vrir om nøkkelen?