Jeg har lest endel om at folk setter bryter på sin dieselvarmer/"kjørevarmer", slik at de kan kople den ut på korte turer. Det skulle jeg nok ha gjort for lenge siden, ettersom den nå aldri klarer å starte - den spruter ut hvit røyk, forsøker to ganger, og gir så opp. (Den tikker fint, og høres ut som en jetmotor når den drar på, så jeg tipper den er "coked up" inni - enten "atomizer screen" eller "igniter" eller lufthullene inni der som er tettet igjen?). Men hvordan kopler jeg den ut? Skal til PKK, og tipper de vil lage litt stress av at den røyklegger hele kvartalet mens de skal godkjenne den. Og så lenge den ikke funker overhodet, så må jeg bare få den koplet ut. PS: Modellinfo som Biltema koker opp på reg#: FORD MONDEO BWYFørstegangsreg: 20070214Sylindervolum: 1998Motorkode: HJBCEffekt (kW): 85PS2: Kan man ikke legge opp bilder direkte i forumet? Her er noen fra min Dropbox - først et med røyksky, og så et av sikringsboksen i motorrommet (er det noen av disse jeg kan rippe ut for å hindre varmeren fra å prøve å starte?).