Jump to content

Thmz

Gjest
  • Posts

    33
  • Joined

  • Last visited

About Thmz

  • Birthday 03/26/1988

Medlemsinfo

  • Bosted
    Trondheim
  • Medlemskort
    Tilsendt i posten og digitalt

Profile Information

  • Kjønn
    Male
  • Bosted
    Sør-Trøndelag

Thmz's Achievements

Moped

Moped (3/6)

  1. Komplett Rs turbo motor med gir, drivakslinger og ledningsnett til salgs. Lite slark på turbo, så ikke noe farlig. Starter å går. Kom med bud, men ingen skambud. Escort mk4 cabrio deler til salgs også, om interessert. kan selge komplett karosseri. Escort mk4 framfanger type Delta 4 og sideskjørt i samme serie til salgs! Framfanger er tilpasset med feste og er ulakkert, sideskjørt også ulakkert og ubrukt. stylingen finner du på czt.no's sider. selges samlet 5 000,- nypris 8814,- kjøper betaler frakt. Original rs turbo s2 intercooler selges 750,- kjøperen betaler frakt. har en escort mk4 rs turbo cabriolet delebil, så kom med forespørsel på deler + bud : ) nåes på telefon 45 24 19 19 og pr. mail: thomaslundemo@hotmail.com
  2. tenkte å selge motor + gir + drivverk i ett egentli, skal ha 14 000 for alt
  3. har ikke bildet atm, men interiøret fra xr3i, småslitt. stoffstoler
  4. Selger nå min Rs turbo cab i deler grunnet at jeg aldri får dette godkjent på biltilsynet! Motor, drivverk, bremser, dempere,fjører og interiør! Originale hjulbuelister og skjørt! kom med bud Thomas 41658060 Trondheim kan sende
  5. dropper hele godkjenningsprosessen, ikke noe vits.. da må jeg dra til sør-sverige eller tyskland på labratorium å få den testa.. koster skorta!! men neste helg drar jeg å kjøper en godkjent ombygd rs turbo cab.. så blir rs turbo i deler til salgs har prøvd, men de bare henviser meg til han.. eller så har de 0 peiling.. blir så fi**e forbanna!!
  6. du tror det ja ? snakket med bt i dag.. hjelper ikke at et Ford verksted går god for at bilen tåler ombyggingen. bilen min må til et "uavhengi TUV labratorium" i sør-sverige eller i tyskland! jeg spurte han om hvis jeg tok kontakt med de, å om de hadde testet en escort xr3i cab, kan jeg da få tilsendt papirer fra den bilen som ble testet. å da sa han at det hjelper ingenting, for på det papiret står ikke chassynummeret mitt. begynner å gi opp dette her altså
  7. altså det BT sa til meg var at jeg måtta ta kontakt med en "godkjent" ford forhandler som kan gå god for at min escort xr3i cabriolet tåler ombyggingen, å det sa vedkommende på kverneland bil at han kan skrive under på.. da må vel dette holde? å ja, det går en del godkjent ombygde rs turbo cab'er rundt om i landet. men som BT sa "de ombygde rs turbo'ene som du sikter til, er godkjent i en tid da ansatte hos BT så litt mellom fingrene, å mye rart foregikk" enn å si noe sånt ?
  8. okei, så når Kverneland bil (ford forhandler) kan gå god for meg, så vil det si at godkjenningen er i boks hvis alt annet stemmer ? You guys made my day!!
  9. nå har jeg prøvd 3 andre trafikkstasjoner, men til ingen nytte.. alle sier det samme.. hva f kan jeg gjøre med dette da?
  10. ja har tenkt på dette, men Trafikkstasjonen på sluppen i trondheim er rett ved siden av meg. å han jeg snakket med var den mannen som godkjente biler. men jeg fikk høre at trafikkstasjonen i namsos ikke var fullt så streng. Så skal holde dere oppdatert
  11. setter stor pris på hjelpen fra dere! men nå har jeg et større problem!!, jeg har fått taki vognkort fra 2 stk godkjent ombygde rs turbo cab'er, å i dag har jeg vært i kontakt med biltilsynet. jeg har papirer på at donorbilen jeg tar drivverk, bremser, motor osv ifra, er stemplet fra godkjent verksted at alt det vesentlige er byttet. (dette er og en godkjent ombygd rs turbo, ikke cab) jeg har snakket med Killingberg på Trondheim trafikkstasjon, å han sa at det er uvesentlig at andre har fått godkjent disse bilene med rs turbo, og at det var mitt karroseri vi snakker om, å daværende tidspunkt de ble godkjent på var i en tid da "reglene ikke var så strenge"! å jeg sa at det fortsatt i dag er det samme karroseri og at en spade som ble godkjent i 2003, kan vel også bli godkjent i 2009 ? Han sier at han ikke kan se at det står noe om hva "kontolløren" tok utgangspunkt ifra når han godkjente den bilen jeg oppgir. Min bil er 90 HK. å da mener han at det blir for stor effektøkning!?, å da sa jeg at jeg vet at escort xr3i cab ble rullet ut fra fabrikk med 108hk, men OGSÅ det var uvesentlig siden det var MIN bil vi snakket om!? han snakker stikk i strid mot det han har sagt tidligere!! Jeg fikk beskjed om å få taki papirer på om råkarroseriet mitt tåler ombyggingen fra 90hk til 132hk. Da skal det vel være nok å oppgi chassy/regnr fra andre biler som har fått godkjent dette? Hva skal/kan jeg gjøre med dette?
×
×
  • Create New...