Jump to content

Editorial

Gjest
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Medlemsinfo

  • Bosted
    Oslo
  • Medlemskort
    Tilsendt i posten og digitalt

Editorial's Achievements

Trehjulssykkel

Trehjulssykkel (1/6)

  1. Selger Ford Focus fra 2009 som er en av få 1,6-litere med tre dører. Den ser sporty og fin ut og har all plassen som Focusen har. Den har gått 79500 km og har 109 dieselhester. Manuell giring. Titanium-modell med svarte delskinn-seter. Selges med lettmetallfelg sommer og vinter. Sommerhjulene er 225/45/17 med kule Spath SP27-felger. Prisantydning er 147000, men den kan selvsagt diskuteres. Står og kan prøves på Torshov i Oslo. Tor-Erling Thømt Ruud - tlf 92863515 eller torerling - alfakrøll - gmail.com Hele annonsen på Finn: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49727463
  2. Ble forresten bytta inn mot vrakpant ved kjøp av en 2009-modell Ford Focus hos merkeforhandler i mai. Bilen ble solgt videre for en ukjent sum, men den nye eieren fikk den aldri på veien, og den ble registrert vraket i 5. juli.
  3. Editorial

    Sote ruter

    Vurderer å sote bakruta og baksidevinduene på min Focus, tredørs, 2009-modell. Hvordan gjøres dette på best mulig måte? Jeg er ikke interessert i å legge noe film selv, men vil hyre noen til å gjøre det skikkelig.
  4. Har en Focus, 2009 1,6 TCDI, 109 HK. Ser det finnes flere måter å tune den motoren til 140 HK, men ingen av dem ser helt lovlige og legitime ut. Finnes det en mulighet å få gjort dette lovlig? Slik at man får papirene i orden, og bevare garanti etc?
  5. Dette er 2-feilene: - rust i bremserør over bakaksel - svak parkbrems - feil innstilling på fjern/nærlys - foraksel - dårlige innfestninger/bærebruforinger - farlig rust i kanaler - jeg har sparklet og lakket, så det ser ikke verst ut, men det er porøst inni - oljelekkasje fra motor (men det tror jeg ikke er reelt, for jeg sølte olje da jeg fylte på)
  6. Hei! Min Ford Mondeo 1, 8 GLX fra 1994 fikk en mengde 2-feil på EU-kontroll. Det er omfattende reparasjoner som må til - blant annet sveise farlig rust i kanaler/bytte kanaler, og det er det ikke verdt når jeg ikke har mulighet til å gjøre det selv nå. Spørsmålet er: Bør jeg vrake den med en gang, eller prøve å selge som en delebil e.l.? Den er nok verdt mellom 6-9000 kr. Motoren og alt funker som det skal. Er det noe marked for slike biler?
×
×
  • Create New...