Jump to content

kvs

Gjest
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Medlemsinfo

  • Bosted
    Skurdalen 3580 Geilo
  • Medlemskort
    Tilsendt i posten og digitalt

Contact Methods

  • MSN
    lefse@online.no
  • Hjemmeside
    http://www.sveinunggardmotorteknikk.no
  • Skype
    kvsveinunggard

Profile Information

  • Kjønn
    Male
  • Bosted
    Skurdalen - Geilo
  • Interesser
    Motortrimming & Rock`n Roll.
    Har hatt mange Ford biler gjennom tidene.

Recent Profile Visitors

2534 profile views

kvs's Achievements

Trehjulssykkel

Trehjulssykkel (1/6)

  1. Hei Tommen. Artig å høre at musikken vår (Lefseklingers) har vært flittig brukt der PS ! Det ligger en video fra maskina på denne linken, håper det er greit at jeg putter den i mellom her. Vi syntes alltid det var moro å spille konserter i Telemark, nei ohc`n lager sin egen godlyd hehe. Nå er OHC Turbo motoren endelig kommet i bilen og ting er under montering og bygging. Håper å få tid til å å få den igang i løpet av 1 mnd`s tid. Det er mye motorjobb for kunder hele tida, så private ting som Sierraen tar litt tid.
  2. Det er standard veiv i den,mine egne kvs råder og smidde mahle stempel.
  3. Jeg takker for velkomsthilsen Ha en fin kveld. Takk for gratulasjon BM , vi lever for å inspirere hverandre til litt galskap. Jeg vet mange har fått blod på tann nå hehe.
  4. Hei kjære Ford entusiaster. Det er meg som har bygd denne motoren og den skal i en gamle bilen til mor og far min, en 1983 Sierra. Synes det er artig å se alle diskusjoner på godt og vondt som det alltid er på et forum Jeg skriver ikke mye på forum og kommer heller ikke til å gjøre det, men kan fortelle litt. Motoren er like sint som en rallycross sugemotor og som dere vet må en da gjerne bruke høyere turtallregister. Jeg kunne fått den endel tidligere igang med et annet turbooppsett,men tid og penger gjorde at jeg ikke kjøpte flere turboer for anledningen. Effekten på denne flater egentlig ut ved ca 8400-8500 omdr, men når vi så hvor mye effekt det begynte å bli, så valgte jeg å gi meg her på denne, da jeg syntes det allerede var greit nok Skal bygge en motor til i samme sjangeren som skal tidligere igang og kjøres til 8500omdr på noe mer trykk. Da skal vi se en enda mer artig ohc og har jeg tenkt å putte i en 69 Mk1 jeg har. Until then, la alle oss likesinnede Ford galninger ha det litt moro i sommer. Mvh Knut Vebjørn Sveinunggard "KVS"
  5. Link til 561hk 2.0 is motoren min :

  6. Har lagt ut bremsevideo med 2.0 is motoren min som bremser 561hk. Den ville mer, men jeg var allerede fornøyd for lenge siden.

    Jeg kommer til å bygge flere av denne med litt endringer og satse på å lade enda mer.

    Her er video

×
×
  • Create New...