Jump to content

Min bil

Guest Lille rudi

Recommended Posts

Guest Lille rudi
Posted (edited)

Tok noen bilder av cossin i dag i fint være etter den har stott inne 1 måne :D

tn_PIC_0048.JPG

tn_PIC_0050.JPG

tn_PIC_0053.JPG

tn_PIC_0052.JPG

Like rått kvar gang eg skal ud å kjøre med den, 89mod orginal bil. Litt modevissert. Stor fornøgd med den B)

Edited by Lille rudi
Posted

deilig bil altså!! er det 2wd?

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Guest Hovden Racing
Posted

Spørst om vi får prøve å ordne en handel da gitt :)

Guest Lille rudi
Posted

Hva hadde blitt finest av esc felger eller compm felger? Noen som har bilder med desse felgene på rød bil.

Guest Lille rudi
Posted

Dei var tøffe, likte bedre de med sølv farge en dei kvite.

Guest Hovden Racing
Posted

Wolf 8x17 slår alt!!!

Har selv kjøpt meg helt nye RS Diamond Cut 7,5x17 jeg skal bruke da men...

Skal handle meg Wolf felger også etterhvert!

Guest Lille rudi
Posted

Er jo bare å handle seg cossi da Hovden Racing ;)

Guest Hovden Racing
Posted

Skaff meg penger du så!! Har ikke mere en 40lanker liggende jeg!!

er ikke noen som har noen lapper til overs da??? :P Syvers, du har vel litt til overs jeg kunne fått?? hehe ;) Da skal jeg ha på STOORE RS-Motorsport merker på den og :P

Men fra tull til alvor... Jeg MÅ selge den ***** sykkelen først, Også skal jeg se hvilke andre utgifter det blir på meg... Da blir det Cosworth.. Klarer meg med den gamle sierra'n min inntil videre jeg..

Posted
Tok noen bilder av cossin i dag i fint være etter den har stott inne 1 måne :D

Like rått kvar gang eg skal ud å kjøre med den, 89mod orginal bil. Litt modevissert. Stor fornøgd med den B)

Eyyyyy! Gamle bilen min jo!!! *tårer i øynene* :) Dette var morro ja! Lenge siden sist gitt! snufs, hehe. Denne importerte jeg fra hamburg i desember -96, ble registrert jan -97 (godkjent uten kat) og hadde den i ca 2- 2,5 år før den måtte nedprioriteres til fordel for huskjøp.. :( -Godt å se at den fremdeles går på veien da!

287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc).

Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++