laerdh Posted September 15, 2005 Posted September 15, 2005 Har et bittelite problem på min sierra som irriterer meg litt: Tåkelysa bak fungerer ikke når jeg trykker på tåkelysknappen (det lyser heller ikke), men når jeg bremser og tåkelysknappen er trykt inn, så lyser knappen, men tåkelysa fungerer fortsatt ikke. Har sjekket sikringer, og de ser fine ut. Noen tips? '91 Sierra Sedan IST - Haltech E6X, Garrett T3, Gule dyser, 3" eksos, 3bar map - Ny motor på gang
D.Toft Posted September 15, 2005 Posted September 15, 2005 jordingsfeil.. std sykdom.. reingjor el greiene bak med el rens.. og skrap vekk litt eir og drit
Guest zr50sl Posted September 15, 2005 Posted September 15, 2005 sjekk kontakten bak i selve lykta,evnt irr og korrusjon,gjør dem rene å i selve kontakten er der to tapper,en på hvær side pr pole,dem bør du bøye innover for å få skikkelig kontakt,hadde nettopp feil med lysa mine bak..
Guest drezz Posted September 15, 2005 Posted September 15, 2005 Ehhh... Røske ut alle ledninger å strekke nytt? Kanskje de e nokka me sokkeln til baklysan. Hvis du har en til ligganes kan du jo prøve å bytte...?
laerdh Posted September 15, 2005 Author Posted September 15, 2005 ok, så det er bak problemet antageligvis ligger altså. trodde det var dårlig kontakt i knappen.takk for all hjelp. '91 Sierra Sedan IST - Haltech E6X, Garrett T3, Gule dyser, 3" eksos, 3bar map - Ny motor på gang
Peet Posted September 15, 2005 Posted September 15, 2005 legg ny jording.. ligner på samme problem som eg hadde nettopp.. den brune ledningen e jordings ledningen.. bare legg den opp ny.. hjelper ihvertfall på..
Guest zr50sl Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 eller bare sjekke selve jordings punktet for evnt irr korrusjon
Peet Posted September 17, 2005 Posted September 17, 2005 jordings punktet på sierra ligger jo ikke md baklysene. ihvertfall ikke på min.. virker som d ligger fremme under dasjbordet.. e ihvertfall et jordings punkt for mye rart der.. så ville heller bare tatt å lagt opp ny jording..
Recommended Posts