Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei, kjøpt meg combat styling, fangere og side skjørt.. men lurer på åssen folk her inne med combat har montert fangerne... dem er jo uten noe som helst form for fester osv. har begynt å dra ut orginal festene på de gammle fangra og skal montere det på fangern.. men har ikke begynnt bak enda.

Når fangern er på stikker den ca 5 mm ut på hver side så dette må presses sammen skruer og ei plate så skulle ikk edet være noe problem men hva **** gjør jeg bak.. ikke god plass til å drive der?

Så sier tusen takk til råd og tips evt bilder :)

Posted

forran poppet eg fast en stålplate på hver side av bilen, der som sidefestene i skjermene er.. borret et 8mm hull i den, fikk hjelp til å holde frontfangeren der som den skal være, merket igjennom hullet, trangt som F***.. borret i fangeren og satte inn en 10mm selvborrende skrue..

framme fikk eg med fester som skal inn i rammen ..

bak bruker du dem festene fra org fangeren, dem som går inn i kofferten. på sidene, samme prinnsipp som framme.. j***** trangt og køddent bak.. skal snart begynne på mitt sett, gruer meg litt, selv om eg har gjort det før..

pøs på med bilder underveis da :)

Posted (edited)

hehe, håpet svar fra deg.. siden du har gjort d før. Ok kan gjøre d jeg legger inn et bilde bare med fangern "hengene" på. Gjør det samme du og da så bruker vi denne Topicen.

Edited by rsdan
Posted

da var fronten på... sitter med gjennomgående pynte skruer forran og skruer på sidene. ble bra syns jeg og fikk fnagern høyt nok opp.. begynner med bakfanger neste helg..

• 4 weeks later...
Guest Hooligan
Posted

hvordan gikk det med monteringen?? Jeg mangler bare sideskjørtene mine nå og lakkering så er det i boks... :D