Guest jornhan Posted September 23, 2005 Posted September 23, 2005 Hei.Byttet 4 stk ventiløftere på eksosiden i går på min 2wd cossie etter att det har vært mer tikking enn ikke når jeg har vært ute og kjørt tidligere,men nå er det helt stille .Grunnen til att jeg poster dette er att på ford koster disse ca 430 kr,man kan også kjøpe løftere fra vw golf 1,9tdi som er like som cossie og disse koster ca 350 kr,men det smarteste var å kjøpe de på mekonomen,der kostet de kun kr 250 pr stk og det må jeg si er en fin fin pris eller hva synes dere?noen av dere visste kanskje dette fra før av,men jeg postet det alikevell .
Syvers Posted September 23, 2005 Posted September 23, 2005 koster 2400 kr for et helt sett på www.rs-motorsport.no
Guest jornhan Posted September 23, 2005 Posted September 23, 2005 koster 2400 kr for et helt sett på www.rs-motorsport.no Såpass ja,det var jo meget billig.Får vel bestille resterende 12 der siden de er så billige for da får jeg byttet alle .Takk for tipset Syvers.
bige Posted September 24, 2005 Posted September 24, 2005 da er ikke 51£ (ca 600 nkr)for ventiler -styringer og løftere galt det da ??http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...AMEWA%3AIT&rd=1
WingDude Posted September 24, 2005 Posted September 24, 2005 Å gamble på ebay er det vel kanskje endel som ikke vil bige
bige Posted September 24, 2005 Posted September 24, 2005 svar til begge , jeg bare viser til sider der det ER mulig og kjøpe . Kjøper selv etter erfaring mere og mere fra norge . Tid er viktigere en pris -toll og postverket .
Syvers Posted September 27, 2005 Posted September 27, 2005 Kosta 2800 kr hos dem før. veldig bra at dem jobber gratis så slipper jeg
cosworth540 Posted September 29, 2005 Posted September 29, 2005 Hei.Byttet 4 stk ventiløftere på eksosiden i går på min 2wd cossie etter att det har vært mer tikking enn ikke når jeg har vært ute og kjørt tidligere,men nå er det helt stille .Grunnen til att jeg poster dette er att på ford koster disse ca 430 kr,man kan også kjøpe løftere fra vw golf 1,9tdi som er like som cossie og disse koster ca 350 kr,men det smarteste var å kjøpe de på mekonomen,der kostet de kun kr 250 pr stk og det må jeg si er en fin fin pris eller hva synes dere?noen av dere visste kanskje dette fra før av,men jeg postet det alikevell . jeg kan selge deg ett helt nytt sett med 16 stk for 1600
Recommended Posts