Guest jornhan Posted October 5, 2005 Posted October 5, 2005 4X4 innsug og plenum shims 12-15 mm ønskes kjøpt.
WingDude Posted October 6, 2005 Posted October 6, 2005 Ville kjøpt meg et modda innsug av jenspeed var jeg deg, da bytter du inn ditt eksisterende innsug, koster ikke stor heller.
Guest jornhan Posted October 6, 2005 Posted October 6, 2005 Ville kjøpt meg et modda innsug av jenspeed var jeg deg, da bytter du inn ditt eksisterende innsug, koster ikke stor heller. Det var ikke dumt,kontakter han i morgen for å høre på pris.Takk for tipset.Vet du hva han har modda på innsuga?
WingDude Posted October 6, 2005 Posted October 6, 2005 Selve innløpet er "bredda" - er bremsa motorer med godt over 500 hk på dette.
Guest jornhan Posted October 6, 2005 Posted October 6, 2005 Selve innløpet er "bredda" - er bremsa motorer med godt over 500 hk på dette. Wow,ett sånt MÅ jeg ha før bremsing .Ringer han i morgen.Takker igjen WingDude.
Guest rsdan Posted October 6, 2005 Posted October 6, 2005 atf racing selger jo de 10 hk innsugs chimsa for 1000 lappen... eller snakker dere om et annet sted nå og jeg er på bærtur.. vær snill er syk.. vært sykelmeld denne uka mkay dere tenkte på utløpet.. sorry
Guest jornhan Posted October 6, 2005 Posted October 6, 2005 atf racing selger jo de 10 hk innsugs chimsa for 1000 lappen... eller snakker dere om et annet sted nå og jeg er på bærtur.. vær snill er syk.. vært sykelmeld denne uka mkay dere tenkte på utløpet.. sorry Hei.Du tenker sikkert på vanlige shims tenker jeg?går ann å montere det i tillegg bare ikke plenum butter borti abs.Hadde ett shims på gamle cossien min på 12mm å det gikk i hvertfall fint .
Recommended Posts