Jump to content

Start problemer -86 mod 2.0i


Guest ErikW

Recommended Posts

Hei folkens

 

Jeg har gått til anskaffelse av en Sierra 2.0i 86 mod. Denne skulle jeg skifte start motor på for den gamle trakk strøm og etter dette skiftet har bilen nektet å starte. Jeg vet at en av grunnene er at bilen rett og slett ikke får bensin. Bensin pumpa får ikke tale om signal bak og det nytter ikke å tvangskjøre den. Bilen tenner og alt (testet med startgass rett inn i gass spjeldhus). Mistenker at innsprøytnings hjernen har tatt kveld men hva annet bør jeg sjekke? Bilen er jo så og si rustfri og den er tøff og ting begynner å falle på plass (deler økonomi osv) Får lappen i til våren tidligt sommeren og hadde vært ok med en bil som starta osv :) !

 

Takker på forhånd for eventuelle svar :)

 

Mvh Erik W

Link to comment
Share on other sites

Ikke for å virke som klin idiot..men altså der er to releer der med hjernen til sierra, begge disse fungerer her. Noen andre eg burde sjekke?

Link to comment
Share on other sites

Som sagt har jeg prøvd å tvangs kjøre pumpa med strøm rett på, pumpa sviver og eg får bensin helt frem men det stopper (fant ut at det kom helt frem med å nappe av en og en slange)!

Kom ingen vei med dette. Er en som driver å skal teste hjernen for meg men andre tips motas med takk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Endeligt starta bilen..feilen var flau men men....svart er ikke alltid jord/- !Og brunt skal vist til jord ikke til pluss hvor jeg mente å hadde estt den ;9 !Kjekt når fag folk får se på ting så nå blir det fjerning av rust og ta snadre småting så den bir bra :D !Tut og kjør :)

 

Mvh glad sierra eiger :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...