alibaba Posted October 22, 2005 Author Posted October 22, 2005 Men hvorfor er det så godt som ingen av disse engelske RS Turboene som greier bra 402m tider...? En Fiesta som greide bra tid på TOTB nå, men ellers ligger de jo stort sett på høye 13 sek eller mer... Civicen min bremset forresten 283.5 på ca 0.7 bar ladetrykk... Er bare 1.6 det også... Men for all del, fin Escort Og dobbelt så mange ventiler. Jeg ville slengt opp bremsepapirer. x - RS Turbo S2
Guest Taunus Basic Posted October 22, 2005 Posted October 22, 2005 HOLY SHIT .. Sikkert litt skremmende å sitte på der .. Tror jeg ville vært helt sikker på at porsgrunnporselenet hadde fått en brukbar bestikkelse før prøvetur. Jeg hadde en Fiesta XR2, ingenting i forhold til denne selvfølgelig.. Men jeg mailet endel med en kar i England, selvfølgelig, som hadde bygget om sin Fiesta XR2 med RS-turbo-motor.. Han hadde brukt "litt" penger på den da.. Han hadde en veldig gøyal bryter på dashen.. 1-2-3 sto det på den..1 tilsvarte ca 110hk, som holdt i massevis.. (husk Fiesta)2 tilsvarte ca 160hk, som han brukte på bane..etc..3 tilsvarte ca 210hk+, som var for mye for vanlige dekk. måtte ha skikkelige slicks for å få noe grep.I trinn 3 gikk den 0-402 på rundt 12sek. etter sigende.. husker ikke hastigheten på slutten.. Uansett, jeg spurte han åssen den var på snøen ?? SNØ?? My god, I have trouble on the wet.. Won't even consider using it on snow.. Håper flertallet leser engelsk. Uansett stilig bil.. IC må jo være større enn på original RS 500 nesten.. ? Forresten coolnissen: Jeg kjørte en "sprekere" bil enn 300D'en din for noen år siden.. En G-Wagen med 220D motor.. klarte ikke 100 engang.. Gjett om jeg prøvde hardt...
JHS Posted October 23, 2005 Posted October 23, 2005 Men hvorfor er det så godt som ingen av disse engelske RS Turboene som greier bra 402m tider...? En Fiesta som greide bra tid på TOTB nå, men ellers ligger de jo stort sett på høye 13 sek eller mer... Civicen min bremset forresten 283.5 på ca 0.7 bar ladetrykk... Er bare 1.6 det også... Men for all del, fin Escort Og dobbelt så mange ventiler. Jeg ville slengt opp bremsepapirer.greit nok at Hondaen har dobbelt så mange ventiler, men jeg har bare 251nm da... Hehe. Hvor mye er det i Escorten forresten? Skal finne bremsepapirer HOLY SHIT .. Sikkert litt skremmende å sitte på der .. Tror jeg ville vært helt sikker på at porsgrunnporselenet hadde fått en brukbar bestikkelse før prøvetur. Jeg hadde en Fiesta XR2, ingenting i forhold til denne selvfølgelig.. Men jeg mailet endel med en kar i England selvfølgelig som hadde bygget om sin Fiesta XR2 med RS-turbo-motor.. Han hadde brukt "litt" penger på den da.. Han hadde en veldig gøyal bryter på dashen.. 1-2-3 sto det på den..1 tilsvarte ca 110hk, som holdt i massevis.. (husk Fiesta)2 tilsvarte ca 160hk, som han brukte på bane..etc..3 tilsvarte ca 210hk+, som var for mye for vanlige dekk. måtte ha skikkelige slicks for å få noe grep.I trinn 3 gikk den 0-402 på rundt 12sek. etter sigende.. husker ikke hastigheten på slutten.. Uansett, jeg spurte han åssen den var på snøen ?? SNØ?? My god, I have trouble on the wet.. Won't even consider using it on snow.. Håper flertallet leser engelsk. Uansett stilig bil.. IC må jo være større enn på original RS 500 nesten.. ? Forresten coolnissen: Jeg kjørte en "sprekere" bil enn 300D'en din for noen år siden.. En G-Wagen med 220D motor.. klarte ikke 100 engang.. Gjett om jeg prøvde hardt...Er ikke mange Fiesta'er som har kjørt 12 sek i England du... De få som har gjort det har over 400hk Greit nok at XR2'n er liten og lett men så bra går det ikke, jeg har faktisk en selv
Guest Taunus Basic Posted October 23, 2005 Posted October 23, 2005 Er ikke mange Fiesta'er som har kjørt 12 sek i England du... De få som har gjort det har over 400hk Greit nok at XR2'n er liten og lett men så bra går det ikke, jeg har faktisk en selv Sant nok.. Mulig han skrøt på seg eller skal vi heller si av seg et sekund ?Vet jo ikke hvor bra utstyr de hadde under tidtakingen han fikk heller?Gikk godt gjorde den ihvertfall.. Bilen hadde kun bur, 2 kevlarstoler og dørpaneler i plastplate.. Så ikke akkurat pen ut innvendig..
JHS Posted October 24, 2005 Posted October 24, 2005 Og dobbelt så mange ventiler. Jeg ville slengt opp bremsepapirer.Her er mine bremsepapirer forresten...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now