RS|Stian Posted October 17, 2005 Posted October 17, 2005 Nå aner ikke jeg hvordan interessen er for noe sånt, men jeg har hvertfall liggende framseter og bakseter til '86 Sierra IS 3-dørs combi. Setene har aldri stått i noen bil så lenge jeg har hatt dem, da jeg fikk dem med når jeg kjøpte gamle IST'en. Setene er overraskende fine, men har et par småhull i førerstolen mener jeg å huske. Er så lenge siden jeg har sett på dem, men de ligger nede i kjelleren her og ønsker seg nok en bil å stå i. Belter og nakkestøtter er også med. Kan få lagt ut bilder hvis noen skulle være interessert. Send PM eller ring/send SMS på 98425028 hvis interessert. FordClubNorway.no
RS|Stian Posted October 30, 2005 Author Posted October 30, 2005 Ingen som er interessert? Eller er det bare Recaro som duger for folket FordClubNorway.no
Guest rsdan Posted October 30, 2005 Posted October 30, 2005 Kunne gjerne sett noen bilder, og ca pris? Har et førersete som er hærpa på siden... trenger noe nytt... selges det kun sammlet?
RS|Stian Posted October 31, 2005 Author Posted October 31, 2005 Skal få tatt noen bilder så fort som mulig. Er mest interessert i å få vekk alt sammen med en gang. Tenkte på 500 for alt. FordClubNorway.no
Recommended Posts