Jump to content

Midtkonsoll

Recommended Posts

Posted

Heisann. Har fått tak i en midtkonsoll fra en 90- sierra, denne skal inn i en 87 sedan, men det jeg lurer på er hvordan i huleste heite jeg skal få festa den? eller, det var jo med braketter o.l men hvor de skal festet.. og må jeg ta av gummibelgen på håndbrekk spaken, eller må jeg bytte hele den?

Fikk ikke hele midtkonsollen ned, men da tok jeg ikke av trekket rund håndbrekket. ser jeg må skjære bort deler av teppet for å få festet brakketen, er det ellers noe jeg må bite meg merke i? sikkert ikke den første som har gjort dette her :)

Posted

ingen som har ettermontert midtkonsoll? :blink:

Posted

har ettermontert jeg. bytta bare selve konsollen..finner "hull" til alle braketter bare skru dem opp siden de er fulle av lakk. ellers så tok jeg bare av gummin rundt håndbrekket også selve håndtaket og dytta på, mulig det blir trangt om du ikke ahr den delbare typen da. jeg hadde ikke det så måtte ned med nedre del av dasjen på pasasjersiden for å få vridd det rundt på plass :) ellers så er det rett fram

91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust
50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.

Posted

må av me gummi ja , er bare å skrue igjenom gulvtrekket

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Posted

ja, ser gummien sitter i noen skruer under selve matta, men får bøyd til slik at jeg får løsna den, var bare redd at hele håndbrekket var festet i dette.. for det virka som det var en slags stålplate under.. ingen som har bilder av noe slikt?