alibaba Posted November 12, 2005 Posted November 12, 2005 Fylte biodiesel på Hydro-Texaco på Alnabru her forleden og den kostet 10.00 kr/l, mens vanlig diesel kostet 9.91 kr/l. Jeg trodde den skulle være billigere, men det har kansjke med at det er vinterbiodiesel som selges nå og den er innblandet vanlig diesel og da blir den avgiftsbelagt mener jeg. Er det andre steder det selges biodiesel i Oslo? Det er skammelig at det ikke satses mer på biodiesel. x - RS Turbo S2
Brødbilsjåfør'n Posted November 12, 2005 Posted November 12, 2005 Biodiesel har jo bare en ulempe da og d er at den L U K T E R no helt forj*veli.. *993Ståle* Besøk min nettside
alibaba Posted November 12, 2005 Author Posted November 12, 2005 Ellers er det genialt. Bidrar ikke til økt CO2 utslipp og kan lages av avfall, f.eks. matolje fra Mcdonalds eller fra fiskeindustrien. Synd den må blandes med vanlig diesel på vintern. x - RS Turbo S2
OleK Posted November 13, 2005 Posted November 13, 2005 tekonologien får det nok til atden ikke trengs tilsetninger på vintertid... (får håpe det var skoda'n du tanka opp da, ikke rst'en ) Cosworth!
Recommended Posts