Guest sondre Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 noen her som veit ka eg kan gjere for å få bilen min litt sprekere uten at det koster så altfor mykje penger..mvh sondre!
Guest sondre Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 hvilket effektannlegg?går det ann å montere turbo på denne?
RHeskja Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 alt går ann, men du snakka om at du sko ha noe billig å det blir ikke billigt.! pluss du bør ha litt peiling på hva du gjør og hvordan de fungerer, for det kan bli mye små feil... en billig turbokonvertert bil pleier å holle mye jævelskap me deg.
Guest sondre Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 ja, det blir dyrt.. det veit eg... har ikkje tenkt å gjøre det endå! har tenkt å få tak i ein motor med turbo.. kor mykje koster eit k&n filter?
Guest FACE Motorsport Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 Den absolutt billigste måten å trimme på er å gjøre bilen din lettere, det ligger MYE vekt i seter, stereo, interiør, søppel osv i bilene... men også komfort
Guest mfafa Posted November 18, 2005 Posted November 18, 2005 Hengerfestet veier mye... Reservehjul - vekk med det. Lette 14" eller 15" alu.hjul
Recommended Posts