Jump to content

Mtx Jackhammer


Guest Coolnissen

Recommended Posts

er jo ikke alltid en trenger dyre subben for å få masse trykk!! har selv 1 pioneer TSW-305c som jeg kjører på en soundstrem rubicon 1002 (tror jeg den heter eksakt)

 

å slik det er nå spiller denne stakkeren mer enn focal polyglass 130v2 settet klarer å levere diskant å mellomtone!

 

hvor mange DB vet jeg ikke da jeg ikke har målt den, men nokk vil jeg tippe! for 2 år siden hadde jeg 2 av disse pioneer subbene i en sierra! fikk da 140DB ut av de. Men da hadde jeg ikke så kraftig forsterker per sub!

 

men såklart! er ikke fin lyd du får av de ;)! men når prosjektbilen bare blir fedig så skal jeg gå over til focal sub da jeg begynner å bli ferdig me donke, sprake, blafre ;)!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Techpoint
Pioneer??? hva er det?? er ikke det noe sånn dyr dritt?? hehe

Ta f.eks Pioneer TS-W5000SPL til 8000kr denne subben er brukt i scott owens bil (13 stk) og spiller høyest i verden..

 

MTX Jackhammer er vel ikke helt der enda??

 

og hvorfor vet man jo ikke..

 

Prisen på Jackhammeren er jo hinsides i forhold til hva den spiller..

 

PRS serien til pioneer er jo heller ikke dyr i forhold til hva det spiller...

 

oki, jeg skal være enig i at ODR er dyrt med tanke på veil prisen, dog så blir ikke dette solgt til veil prisen i norge, og de som spør etter det får som regel svært gode priser..

 

Det er litt for mange folk som er så merkebevisste og tror hvert ord som blir sagt om ett produkt, og deretter bruker det de har hørt til å snakke om produktet senere, dette blir veldig feil..

 

Det finnes mye produkter i norge som spiller meget bra til en bra pris..

 

Pioneer, Earthquake, Fusion, Infinity, Soundstream osv osv...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...