Guest Scuderia Kovacs Posted November 30, 2005 Posted November 30, 2005 Dette er folk med nerver av stål!! Mvh. Espen
D.Toft Posted November 30, 2005 Posted November 30, 2005 fy så rått.. han snisset jo autovernet.. gikk unna der ja
Guest mfafa Posted November 30, 2005 Posted November 30, 2005 (edited) Flere syke filmer Har en rå en hvor de kjører Formel1 bil eller lign. på landevei...men den er 10MB og jeg tror den overskrider noen regler på forumet ettersom jeg ikke får lastet den opp. Edited November 30, 2005 by mfafa
Syvers Posted December 1, 2005 Posted December 1, 2005 Tenk deg å fort det egentlig går i virkligheten, er som alle de gammle syden tura våres det, mor filmer at vi gutta kjører go cart, føler selv at det går unna når du kjører, men når du ser filmen etterpå virker det som go carta står stille
Guest Scuderia Kovacs Posted December 1, 2005 Posted December 1, 2005 Dette er jo ren inspirasjon.Er dette som gjelder,ikke store plastikkfangere,spoilere og felger. Mvh. Espen
Guest JvhCossie Posted December 1, 2005 Posted December 1, 2005 Er det MC motor i de der eller?? Fytte'rakker'n å han Franz kjørte.... Krever mot det der azz... Har sikkert 200 km og ræva slenger hit og dit.... sykt!!! SÅNN VIL JEG HA.... HMM... kanskje nytt prosjekt???
Recommended Posts