Jump to content

Vingebil Plastikk..

Recommended Posts

Posted

Trenger skjørter og breddere, med jekkedeksler til Cosworth vingebil .. MÅ være ORG plast.. noen som har?

Posted

takktakk bige :) men skulle helst hatt fra norge da :) hvis noen kjenner noen som har, eller har selv.. skrik ut..

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest pzycho
Posted

har funnet ut dette :P kan jo få fra england osv.. men hadde vært bedre om en elleraennen her i norge hadde :P

Posted
skjørtene er like vansklig og få tak i som trykktanken til vinge bil - må kjøpe uorginal

selve skjørtene er lik som xr4i,men man bør vel ha utbyggera også

Guest pzycho
Posted

glassfiber er uorg, og dette får man tak i hele tiden :P

Posted
selve skjørtene er lik som xr4i,men man bør vel ha utbyggera også

Er vell noe andeledes om jeg ikke husker feil , det er jo noen år siden jeg hadde en slik

Posted
xr4i går opp til "knekken" på døra..

prøv å koble inn hjernen før du svarer.hvis sideskjørtet går opp til knekken på døra,og skjørtet er festet i kanalen på bilen:hvordan vil du da åpne døra.

Jeg prater om sideskjørtet som ligger på kanalen.Det er helt likt som på Cosworth 3 dørs

Posted
Er vell noe andeledes om jeg ikke husker feil , det er jo noen år siden jeg hadde en slik

Tror du husker veldig feil.

Jeg har hoggd en xr4i,og det er samme delenummer på skjørta der som på orginale Cosworth.

Posted

noen som har skjørter fra en xr4i da? :P og 4 stk skjermbreddere til vingebil :P

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...