Guest thefreebear Posted December 31, 2005 Posted December 31, 2005 Ønsker å kjøpe deler til 92 mod Sierra stv. Bakluke Støtfanger bakVenstre lykt bak Greit visst karosseri delene var røde men ingen nødvendighet.Helst på strekningen Ålesund - Bergen. Passer forresten fanger og luke fra tidligere sierraer? Bakfanger er vel litt anerledes men går vel på? Mvh Bjørn Hjelle
Bjørn_H Posted December 31, 2005 Posted December 31, 2005 har en 92 bakfanger jeg, men bor i telemark, så er et stykke unna... har også to baklykter 88 Sierra Cosworth 2wd
cosworth540 Posted December 31, 2005 Posted December 31, 2005 Ønsker å kjøpe deler til 92 mod Sierra stv. Bakluke Støtfanger bakVenstre lykt bak Greit visst karosseri delene var røde men ingen nødvendighet.Helst på strekningen Ålesund - Bergen. Passer forresten fanger og luke fra tidligere sierraer? Bakfanger er vel litt anerledes men går vel på? Mvh Bjørn Hjelle Har alle delene du trenger fra en 92 GT.Bakluka ere rustfri.En liten sprekk i fangeren men er lett å fikse.Delene er mørkegrå.Kan ordne billig transport til deg over nyttår. Stig 90824974
Guest thefreebear Posted December 31, 2005 Posted December 31, 2005 har en 92 bakfanger jeg, men bor i telemark, så er et stykke unna... har også to baklykter Skal ha det i bakhodet,men blir kanskje litt langt unna. Mvh Bjørn Hjelle
Guest thefreebear Posted December 31, 2005 Posted December 31, 2005 Har alle delene du trenger fra en 92 GT.Bakluka ere rustfri.En liten sprekk i fangeren men er lett å fikse.Delene er mørkegrå.Kan ordne billig transport til deg over nyttår. Stig 90824974 Hørest bra ut det:) Kan ta kontakt jeg rett over nyttår. Mvh Bjørn Hjelle
Recommended Posts