Jump to content

Motor Eller Hel Bil ønskes Kjøpt (sierra Is)

Recommended Posts

Posted

Motor eller hel bil ønskes kjøpt siden jeg hadde motor havari på bilen min i går...

Helst i akershus, kløfta området eller hedmark nær nes grensa.

ta kontakt her, mail troya80@start.no eller tlf 91799558

helst så billig som mulig..

Posted
Hmm. Kunne bytta hvis du hadde hatt en Dohc motor! :P

Men det har je itte.. trenger i hovedsak blokk i ok stand.. er den som har gått tel helvete.. rådebank delux...

Guest JvhCossie
Posted

Synes den stod ved borgen i dag jeg.... på vei opp på en henger.. :)

Har 2 motorer jeg selger for 200 spenn... den ene har bra bunndel og den andre har bra topp... :)

Står i Hurdal

Posted
Synes den stod ved borgen i dag jeg.... på vei opp på en henger.. :)

Har 2 motorer jeg selger for 200 spenn... den ene har bra bunndel og den andre har bra topp... :)

Står i Hurdal

Ja, sleit no ****** med og få den opp på henger.. du kunne jo ha stoppe og sagt hei da..

Leidera på henger'n sklei unna for oss.. og der stod bilen med fronten på henger'n og rævva på bakken.. Og leidera var seff for lange i forhold tel hjul avstand på fooord'n

Guest JvhCossie
Posted

Var litt trafikk der og hadde litt dårlig tid... Var noen som venta på gods i Oslo... Regner med at du har fått den hjem nå da.. ? Fælt så uheldig du skulle være da... :)

OT: jobber/jobbet du sammen med ei Carina fra Blaker??

Posted
Var litt trafikk der og hadde litt dårlig tid... Var noen som venta på gods i Oslo... Regner med at du har fått den hjem nå da.. ? Fælt så uheldig du skulle være da... :)

OT: jobber/jobbet du sammen med ei Carina fra Blaker??

Jobba sammen med ei Carina Gargano før. Veit hu bodde på kløfta da. hvor hu er fra aner je itte..

Trafikk?? nei, var det det det kalles? Måtte ut og stoppe trafikken for og komme over veien... :blink:

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...