Jump to content

Bensinlokk


laerdh

Recommended Posts

Når jeg besøkte bensinstasjonen for å fylle bensin på min kjære sierra i går oppstod det et lite problem. Lite og lite, det er faktisk et ganske stort problem nå som bensinmåleren står på "under rød". :(

Jeg er ganske sikker på at bensinlokket ikke har fryst fast, men at vaieren til "åpneren" har ryki eller er veldig slakk. Er det mye stress å komme til vaieren i og med at den ligger under gulvteppet? Noen som har noen tips og triks? Dette er ****** irriterende nå som det fine sladdeværet har kommet. :(

Alle svar mottas med stort takk!

'91 Sierra Sedan IST

- Haltech E6X, Garrett T3, Gule dyser, 3" eksos, 3bar map

- Ny motor på gang :)

Link to comment
Share on other sites

Når jeg besøkte bensinstasjonen for å fylle bensin på min kjære sierra i går oppstod det et lite problem. Lite og lite, det er faktisk et ganske stort problem nå som bensinmåleren står på "under rød". :(

Jeg er ganske sikker på at bensinlokket ikke har fryst fast, men at vaieren til "åpneren" har ryki eller er veldig slakk. Er det mye stress å komme til vaieren i og med at den ligger under gulvteppet? Noen som har noen tips og triks? Dette er ****** irriterende nå som det fine sladdeværet har kommet. :(

Alle svar mottas med stort takk!

 

disse har som sagt tidligere en stor tendens til å fryse... den gjør det på min stv også. tar bare botanga-kniven og løser den ut jeg. men det er ikke så uhyre vanskelig visstnok å skifte vaieren. mulig det kanskje er litt vrient å strekke den inn ifra kupeen og til låsen da...

* Ford Focus TDci -06' påkostet mer enn hva som er "normal" psykologisk adferd...

Link to comment
Share on other sites

Takker så mye for alle tips og triks!

Tipset til cossiemk1 funket fint! Brukte isskrapa til å holde åpneren nede, og så fikk jeg lirka det opp med en skrutrekker. :D

Edited by laerdh

'91 Sierra Sedan IST

- Haltech E6X, Garrett T3, Gule dyser, 3" eksos, 3bar map

- Ny motor på gang :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...