Jump to content

Bluefin


Guest fi(reh)esta

Recommended Posts

Guest fi(reh)esta

Noen som har prøvd Bluefin???

Har bestilt men har ikke fått den enda.

Kan jeg forvente meg noe bedre hk og dreiemoment?

Har rustfritt 2"eksos heile veien og powerfilter(Twister)

Har bare en 1.25l16v zetec-s :blush:

Link to comment
Share on other sites

Oisann..!! B) Flere Fiestaer her inne :) Det er bra.

Du som har den grønne som var litt småstyla, med reklame for Stord gatebilklubb på?

 

Ang den bluefin chipen, så trur eg ikke det vil gi den store gevinsten. Koster nok meir enn det smaker desverre. Hvor har du bestilt den fra?

Du får registrere deg på ukfiestanetwork.com der mener eg å ha sett ein del info om bluefin chip til 1,25 literen.

 

Har selv en MK4 med de mods som du har nevnt, men har ikke tenkt så masse på chip, siden effekten neppe står i forhold til prisen.

Du får gi en tilbakemelding på resultatet når du har installert, og prøvd den :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Coolnissen

kan vel ikk sammenligne men eg hadde en 3.0 liter v6 i gamlebilen den gikk fra 170 til svimlende 175 me chip men bruker vel litt mindre bensin og dreiemomentet blir bedre.

Link to comment
Share on other sites

Guest fi(reh)esta

Betalte 3700.>Fra england,men så klarer ikke DHL å levere den.litt treige.

Bilen min går som ei kule allerede no.Må skryte litt:hadde 4 stk(inkludert meg)+fullasta med svensk snus,tobakk og bacon :P .kjørte om kapp med en 2003 golf4(kompis) på motorveien.Når jeg paserte golfen hadde jeg 195 på nåla(ca 175-180 ekte) :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest fi(reh)esta

Her er der jeg bestilte chipen fra!

Dem er veldig seriøse med det dem driver med.Da jeg sendte en mail for å spørre kor det ble av chipen min,så svarte dem : -_- I have checked on line and this parcel was attempted to be delivered on 1/12/05,

there was no one home, they would have left a note to say they had tried to

deliver but that you needed to call and arrange another delivery date.

All I can suggest is that you call your local DHL office and quote airway bill

number 1212368054 and arrange with them to deliver.

I will also liase with DHL in the UK and see why they had not informed me of the

non delivery

Kind Regards

Amanda

 

http://www.superchips.co.uk/bluefin/why.htm

Link to comment
Share on other sites

Guest fi(reh)esta

O M G!!!! Den funka ****** bra!mista alt som heter "døgang"Fikk litt lavere tomgang og mye bedre dreiemoment!Kunne sette bilen i 5gir i 50 kilometer i timen,trykke gassen i bunn og det skjedde noe.Ikke VEEELDIG MYE men den drog heile veien.Eneste som jeg reagerte litt på var at turtallsperren kom 300 omdr.tidligere:( Men kom raskt:)

Link to comment
Share on other sites

Guest RSabuser
O M G!!!! Den funka ****** bra!mista alt som heter "døgang"Fikk litt lavere tomgang og mye bedre dreiemoment!Kunne sette bilen i 5gir i 50 kilometer i timen,trykke gassen i bunn og det skjedde noe.Ikke VEEELDIG MYE men den drog heile veien.Eneste som jeg reagerte litt på var at turtallsperren kom 300 omdr.tidligere:( Men kom raskt:)

Det hørtes jo meget bra ut, også så latterlig enkelt det er også da B) + man kan jo bruke den som diagnose apparat ved å lese feilkoder + immobiliser så alt i alt helt konge

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...