Jump to content

Combat Montering.


Guest Nos

Recommended Posts

hvordan fester man på front og bakfangeren? passer vel ikke overens med orginal festene.

 

joda... foran bruker du bare original skinna fra fangeren du hadde. bak så må du nesten enten lime eller legge vinkeljern på insiden av fangeren...er det sedan eller hatchback?(coupe')?

 

jeg har hatt det på både coupe og nå på STV...

* Ford Focus TDci -06' påkostet mer enn hva som er "normal" psykologisk adferd...

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjærte ut de gamle festene av skummet på den gamle fangeren. Disse er kjempefine til å bruke for å feste den nye. Jeg kan ta bilder når jeg kommer hjem.

 

På sidene lagde jeg to vinkler som jeg sveiset fast en lang mutter på, så skrur jeg bare en bolt fra innsiden av bilen på samme måte som orginalfangeren er festet.

Edited by oddev
Link to comment
Share on other sites

Har tatt noen bilder av hvordan jeg lagde mine fester..

 

Som sagt, jeg skjærte ut de gamle festene av skummet i den gamle fangeren, de monterte jeg da som du ser på bildet, med en kryssfinerplate som en spacer og skru-feste innstøpt med glassfiber.

 

På sidene lagde jeg 2stk 90graders vinkler og sveiset en lang M8 mutter på hver (fåes hos f.eks biltema), satt vinklene opp i hjørnene og støpte de fast.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...