Jump to content

Spesiell Ford Mondeo 2001 Selges


Guest Thunder

Recommended Posts

Prøver å få pappa til å kjøpe den, men han ville isåfall hatt diesel. Han har en 05mod Mercedes AMG c-klasse, men kjører bare rundt i en gammel courier..hehe

Veeldig fin bil forresten!

Edited by Cmito

93 Mondeo GLX MK1 (prosjekt) 93 Mondeo GLX MK1 (Delebil)

00 Cagiva Mito 160cc (ca 40Hk) 93 Cagiva Mito 125cc

86 Orion MK2 1.4, blir 1.6 Ghia. xx Sierra 2.0 combi. Meg og Kindher sin festbil.

Link to comment
Share on other sites

Guest spartababe

Meget pen bil!! ;) Pappa har akuratt kjøpt seg Mondeo, syntes jaggu han kunne kjøpt seg denne isteden <_<

Edited by spartababe
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Thunder

Virker litt sånn. Det har vært noen som har vist interesse men ikke vært seriøse. Har fått alle mulige spørsmål om hvor jeg har fått stylingen fra osv.

Det jeg trenger er en seriøs kjøper.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
**** mann, behold bilen, det er en av få mondeoer jeg faktisk kunne tenkt meg. mitt tips til deg.. ta vare på bilen heller. :(

 

Slike poster hører ikke hjemme i salgstråder. Skal du ytre sånne meninger får du heller sende pm. Er du ikke interessert, så IKKE post! :angry:

 

TOPIC!

Link to comment
Share on other sites

Guest Thunder

Bilen står nå til salgs enda men det har vært heller laber etterspørsel. De fleste spørsmålene har gått på hvor jeg har kjøpt styling osv. Det er ikke derfor jeg har satt bilen til salgs!!!

Den kommer til å stå tilsalgs på finn.no og autodb.no framover men det er nesten så jeg vurdere å ha den som bil nr. 2. Det er jo en kanonbra familiebil med plass til alt!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...