cosworth540 Posted January 25, 2006 Posted January 25, 2006 Selger en helt ny spiller med separat skjerm.Selges til selvkost 3000 Stig 90824974 Band New 7" In-Dash TFT- LCD AV monitor + All Regions In-Dash DVD /VCD/CD/MP3/CD-R/CD-RW/P-CD/RDS/ AM/FM Radio 4 x 45 Watts in car digitalmedia Player 7" TFT Lcd In-Dash Screen In-Dash Amp + DVD Player Parameter Display Size: 7” Aspect Mode:16:9 Pixels:1480*234Format: PAL/NTSC Viewing angle: L/R: 60/60 ;U/D: 30/45 Adjustable viewing angle Calendar Function: Perpetual calendar to show time, date and week Input :two video Sleep setting: automatically shut off in 1-8 (optional) quarter Eight Language OSD menu: Chinese, English , Remote-Control: Full function remote with OSD Menu Technological Parameter Power Supply: DC 12V Power Consumption:10W Operating temperature: -25deg - +75deg. Accessories: Full Function Remote Control AV/Power Connection Cable Operating manual in English 7"TFT LCD ln-Dash Car Monitor * Detachable face plate for security purpose * Key Feature * Region free single disc DVD player with multi-system (Auto, NTSC, PAL ) *Support multi disc format playback (DVD, VCD, CD, MP3, CD-R, CD-RW, Picture-CD) *Dolby Digital, Pro Logic and DTS decoder * Digital AM/FM Tuner with PLL Synthesizer Tuning for best station memory / preset scan (18 FM and 12 AM presets) * RDS (Radio Data System ) built-in for auto seeking radio station * ISO DIN Chassis (Fits all standard single DIN size vehicles) *Stylish LED timer *P-EQ System (Pop, Classic & Rock) ( multi-repeat function and ramdon player ) *ESP (Electronic Anti-shock Protection) *Auto power loading * Electronic Audio Control: Volume, Bass, Treble, Balance and Fader * Track skip-forward and reverse *Multiple angles, languages and subtitles supported *4-Channel x 45W high power (180 watts total) output *1 audio (Front L/R) subwoofer purpose , 1 audio (Rear L/R) and 1 video output jacks *Card size Infrared full function remote control Product Specificatio Mounting Dimensions: Approx. 169 x 182 x 53mm(dxwxh) FM frequency: 87.50 ~ 108 Mhz AM frequency: 522 ~ 1710 KHz Video System: 4:3 Pan Scan and 4:3 Letter Box Power requirements: 12~14.4V DC Package Includes In-dash DVD player Installation bracket and kits Full function remote control AV Power – switching cable Instructions and installation manual
Cossieman Posted January 25, 2006 Posted January 25, 2006 kanskje jeg er dum men, selvkost. er prisen du vil ha? Her skal det stå noe.. og det gjør det.
cosworth540 Posted January 25, 2006 Author Posted January 25, 2006 kanskje jeg er dum men, selvkost. er prisen du vil ha?Spilleren er helt ny og jeg selger den for det jeg selv ga fra USA
cosworth540 Posted January 25, 2006 Author Posted January 25, 2006 kan man se spillelisten på skjermen? Ser alt som du ser på en vanlig tv når du ser på dvd filmen.alt kommer opp på skjermen av menyer.alle funksjoner som er på en vanilg dvd innespiller er også på spilleren ,som zoom og rask spoling fremover helt opp til x100
cosworth540 Posted January 26, 2006 Author Posted January 26, 2006 tenkte på mp3. Har ikke spilt mp3 på den jeg har i min egen bil,så det vet jeg ikke
hår ball Posted January 26, 2006 Posted January 26, 2006 tenkte på mp3. d står jo i teksten at den tar MP3, og en vanlig DVD spiller ser du jo spille lista, så skjønner ikke hvorfor det ikke skulle gå på denne... Support multi disc format playback (DVD, VCD, CD, MP3, CD-R, CD-RW, Picture-CD)
Guest Nos Posted January 26, 2006 Posted January 26, 2006 ja jeg så det sto det, eller så hadde jeg ikke sport. den var billig og dette er ikke et veldig kjennt merke så det var jo en mulighet at den ikke gjorde det. synd den ikke tar divx.
cosworth540 Posted January 27, 2006 Author Posted January 27, 2006 ja jeg så det sto det, eller så hadde jeg ikke sport. den var billig og dette er ikke et veldig kjennt merke så det var jo en mulighet at den ikke gjorde det. synd den ikke tar divx. Hadde det vært et kjent merke som feks Pioneer,hadde det vært en annen pris!
Recommended Posts