Guest cosworthedition Posted January 28, 2006 Posted January 28, 2006 Hei. Jeg har bygget om til IS turbo fra vanlig OHC men bilen vil ikke tenne..har brukt IS ledningsnett og alt..men har ikke byttet coilen, trenger man og bytte denne når man går over fra gasser til dyser? Mvh Marius
morty999 Posted January 28, 2006 Posted January 28, 2006 (edited) nope.. skal ikke behøve det.. men har du husket jordinga som er inne i bilen? til ECU er og en jording på batteriet og en ledning som skal på + polen.. vist det klikker i 2 reller inni bilen så skal det være i orden... da er det mulig fordeleren som er død Edited January 28, 2006 by morty999
Guest cosworthedition Posted January 28, 2006 Posted January 28, 2006 nope.. skal ikke behøve det.. men har du husket jordinga som er inne i bilen? til ECU er og en jording på batteriet og en ledning som skal på + polen.. vist det klikker i 2 reller inni bilen så skal det være i orden... da er det mulig fordeleren som er død Hei. Det du mener nå er at det skal EN jording og EN + ut fra ECU en og til Batteriet ? eller skal jordingen til ECU`en jordes inne i bilen og så skal det en pluss fra ECU`en til batteriet?` Takker for svar:)
morty999 Posted January 28, 2006 Posted January 28, 2006 det er TO jordingsledninger.. en inne i bilen og en som skal på batteriet.. OGSÅ er det EN RØD ledning som skal til + på batteriet.. skjønte bedre?
Guest cosworthedition Posted January 28, 2006 Posted January 28, 2006 det er TO jordingsledninger.. en inne i bilen og en som skal på batteriet.. OGSÅ er det EN RØD ledning som skal til + på batteriet.. skjønte bedre? jepp...nå skjønnte jeg...okei...mulig at dette er problemet....skal sjekke det iløpet av uken..så kommer jeg tilbake med evt konklusjoner
morty999 Posted January 28, 2006 Posted January 28, 2006 gjør det.. den inni bilen skal skrur i astolpen rett bak nedre del av dashbordet...
Recommended Posts