Guest DOHCTOR Posted February 23, 2004 Posted February 23, 2004 2,0 DOHC i min Sierra 93 er død, vil ikke starte.....Etter litt rustsveis og tectylbehandling begynte den å gå høyt på tomgang, innimellom. Så ville den bare gå skikkelig på tomgang og når en ga gass så varierte den HURTIG mellom fullt turtall i 1 sek, 1 sec tomgang og så fullt turtall igjen, osv.......Men nå vil den ikke starte i det hele tatt.....Skulle kjørt den til den lokale Ford mekkeren, men kommer ikke noe sted. Noen som har noen forslag....? MVHTor PS: Ved MIG sveis så ble bare minus polen på batteriet koblet fra.
WingDude Posted February 23, 2004 Posted February 23, 2004 Glemt noen ledninger til batteriet kanskje ?
Guest DOHCTOR Posted February 23, 2004 Posted February 23, 2004 Glemt noen ledninger til batteriet kanskje ? Tror ikke det da bilen ble kjørt flere dager mellom sveising og tectylering, uten problemer.....Jeg lurte på om det kunne være veivakselposisjons-sensoren som var spylt av ved vask før tectyl, men den ser ut til å funke. Bensin kommer frem til injection fordeleren og pluggene slår gnist. Men hvordan takler injection dysene f.eks. kondens....? Noen som bytter en DOHC i en OHC forgassermotor....? Tor:-(
Guest H.M.Kongen Posted February 25, 2004 Posted February 25, 2004 hvis du har sveisa rust på bilen din,har du tatt av batteripolene mens du har sveisa??hvis ikke du har gjort det så er det en stoor mulighet for at hjernen din har ryki..
RsMuffe Posted February 25, 2004 Posted February 25, 2004 hvis du har sveisa rust på bilen din,har du tatt av batteripolene mens du har sveisa??hvis ikke du har gjort det så er det en stoor mulighet for at hjernen din har ryki.. jeg har en brukt hjerne til doch du kan få kjøpt.... satt i en 92 mod is.... ja og den hadde doch motor org... hvis noen skal disk om det...
Recommended Posts