Jump to content

Advarsel. pass på gjensidige


Guest 2,0dohc

Recommended Posts

Guest 2,0dohc

Har akkurat hatt en sak med gjensidige der de påstår at det er observert stygg kjøring med min bil. og de har økt premien min med 50%.

Det er kun de ansatte i gjensidige som kan levere inn en slik melding og da blir forsikringen økt uten at du som kunde blir kontaktet eller at politiet blir kontaktet.

Jeg fant det ut ved en "feil" der en i gjensidige kom til og fortelle meg det når jeg ringte TREDJE gang for og få en forklaring på prisøkningen. De to første gangene unskylte de seg med at det var en drastisk økning i alle forsikringer dette året, andre gang mente de at internett kalkulatoren var feil.

Jeg ringte tilbake og ba om alle pairer i saken, henvisning til vilket punkt i forsikringsavtalen det sto at de hadde rett til en slik praksis, hvilken paragraf de hadde lovhjemmel til dette og om kopi av annmeldelse (sa at jeg regnet det som en selfølge at de hadde anmelt forholdet).

Ca en time seinere ringte de tilbake og sa at de hadde hatt ett møte og kommet frem til at de skulle anulere denne "heftelsen". samt ta et møte i gjensidige om denne praksisen.

Jeg skal i neste uke i møte med skjefen for gjensidige i tromsø og be om ALLE papirer i denne saken.

 

Så pass på vist forsikringa øker, og får du bare bullshit til svar så be om og få navn på den du prater med og en skriftlig begrunnelse til prisøkningen :)

Link to comment
Share on other sites

Kjedelig da.. de prøver seg på alle måter for å håve inn litt ekstra penger.. Man må være ekstra oppmerksom når man skal tegne forskiring å, for den kan man veldig ofte prute på.. Sykt at det egentlig er sånn!

Link to comment
Share on other sites

Raportert stygg kjøring og hevet forsikringen???????? :shock:

Når man tror bunnen er nådd me de folka der, så......

Lurer på om de får sove om natten, så sleip som de gutta er? :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Det ringte en fra Gjensidige til meg for ca 2 uker siden også.

Han sa han hadde sett på internett at bilen min var trimma, så han var ikke sikker på om de hadde tatt nok betalt..................!!!

 

Enden på visa blei heldigvis at han ikke skulle gjøre noe med det, men

han var veldig klar på at sånt skulle meldes fra om til dem og ikke minst avgifstdirektoratet!!!!!!!!

 

Så pass på hva dere skriver på nettet.

Virker som om dem driver og rydder opp litt.

Link to comment
Share on other sites

hva skal de da? bremse bilen din????????

***** idioter altså.. byråkratitosker!!!!

Så da skal alle som har trimma bilene sine måtte bremse de i benk da eller?? det tror jeg ikke de har råd til! for det må jo myndighetene bestemme og betale!!

Link to comment
Share on other sites

Seriøst drittsekk gjort av dem, forsikring er no herk!

 

-Det er alltid dem som vinner,

-forresten så har ikke politiet eller forsikringsselskapene rett til å kreve at man skal åpne panseret(for å f.eks. sjekke om det er blitt trimma neri der).

Det må være en fra biltilsynet eller en fra tollvesenet tilstede, så viss de kommer så er det bare å si at man kan møte opp til time hos biltilsynet senere, oxo er det bare å trimme ned bilen til da..

-Strupe den skikkelig :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Guest 2,0dohc

Har hovedforfall 19 mars, blir å bytte selskap da.

Blir å se hva jeg gjør videre med saken etter at jeg har vert i møte med sjefen hær i tromsø, var foresten sjefen sjøl som hadde sett meg.

Men egentli kan de jo faktisk prøve seg på alle under 23, og så ser de jo bare hvem som krangler på d...

Vi har vell alle glemt et og annet 60 skilt :wink:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...