Ford ragger Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Var så heldig å få kjøpe en 88siera sedan med rs kit før jul. bilen så mye bedre ut en det den egentli var. men fikk bilen billig så skal ikke klage. Jeg tok av alle den goe della og fiksa bilen så den så sånn passe bra ut og solgte den videre. Så til vår blir det nye fangere og skjørter på sedan min gleder meg. men jeg har en alvorlig pusse jo foran meg. alt smmen var grunna, så no body greier og rød benga lakk. Har ikke vært helt lur han som har gjort detta trur jeg. Noen andre her som har sierra sedan med RS plastikk på eller? Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn_H Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Har rs skjørt på min 88 Sierra Cosworth 2wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mfafa Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Kommer rs skjørt på min etter den er lakkert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted February 4, 2006 Author Share Posted February 4, 2006 Ja jeg håper det gjør seg. kanalene ser så kjedlig ut uten skjørter. Dem orginale fangerne er ikke noe og skryte av heler syns jeg, selv om jeg har ghia fanger me grøftelys så må det jo bli mye bedre me disse RS fangerne.. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts