Guest kjell ove_88 Posted February 6, 2006 Posted February 6, 2006 Tenkte eg skulle monter side skjørt på bilen no.Har ikkje feste til dei så eg lurte på korleis dere vill ha festa dei til kanalen?Er forresten RS skjørt til Sierra.
cossie_storm Posted February 6, 2006 Posted February 6, 2006 vanligvis blir de hengt opp på en metall "skinne"hvis du ikke har de, så kan du skru de fast med selvborrendes skruer Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod
Guest kjell ove_88 Posted February 6, 2006 Posted February 6, 2006 vanligvis blir de hengt opp på en metall "skinne"hvis du ikke har de, så kan du skru de fast med selvborrendes skruer ok, går den igjennom eu-godkjenninga med side skjørta skrudd fast i kanalane siden kanalane er bærande konstruksjon?
Guest kjell ove_88 Posted February 9, 2006 Posted February 9, 2006 kor dei selge sjøborande skruer då?
cossiemk1 Posted February 9, 2006 Posted February 9, 2006 Feste dem blir sikkert ikke noe problem... men på min 90 mod som har disse orginalt, er det klin umulig å ta de av!!! så pass på at du ikke fester den for godt fast, de må sikkert av igjen når rusta kommer e.l
twin turbo Posted February 10, 2006 Posted February 10, 2006 selvborende er kjappeste men simplest hadde brukt styling lim oppe og skruer nede men husk å sprøyt på tynntectyl der du setter skruer. trehjulsykel
Guest kjell ove_88 Posted February 10, 2006 Posted February 10, 2006 kor får eg kjøpt sånn lim og skrua då?
Guest AnDtHo Posted February 11, 2006 Posted February 11, 2006 kor får eg kjøpt sånn lim og skrua då?Du kan jo prøve med biltema, torshov bilrekvisita, bilextra eller andre steder de selger lim og skruer..
Recommended Posts