Guest -cossie- Posted September 15, 2002 Posted September 15, 2002 Hvor får man tak i Wolf chip til 4x4? Hvor mange hk gir denne?
WingDude Posted September 15, 2002 Posted September 15, 2002 Hvor får man tak i Wolf chip til 4x4? Hvor mange hk gir denne? Wolf chip vet jeg ikke om du kan få tak i lenger, kan jo sende de en mail og spørre, sjekk sidene deres: http://www.wolf-concept.de/content/index2_e.html Hvorfor må du ha akkurat deres chip ? En chip til standard dyser skal kunne gi optimalt inntil 270-280 HK.
Guest Multicell Posted September 15, 2002 Posted September 15, 2002 Jeg har prøvd Wolf chip på std dyser, og den var merkbart dårligere enn Lorenzer chippen som jeg har
Guest -cossie- Posted September 16, 2002 Posted September 16, 2002 Så Wolf chippen er dårligere enn Lorenzer chippen? Må ikke ha deres chip men lurte på om denne er bedre enn de andre..
WingDude Posted September 16, 2002 Posted September 16, 2002 Så Wolf chippen er dårligere enn Lorenzer chippen? Må ikke ha deres chip men lurte på om denne er bedre enn de andre.. Da har jo Multicell oppklart det
Recommended Posts