d-link Posted February 9, 2006 Author Share Posted February 9, 2006 Hei mussa! Setter virkelig stor pris på tilbudet ditt. Bare synd jeg så det litt forseint, ringte til verkstedet nå og hørte om de hadde bynt på bilen, og det hadde de. En dag tidligere en det jeg ble fortalt, skulle egentlig bli tatt på fredag i følge det de sa til meg da jeg leverte den. Så hadde den fortsatt bare stått så hadde jeg satt stor pris på om du hadde tatt deg en tur. Men men, får bare legge ut de pengene for reparasjonen på verksted. Creds til deg mussa som stiller opp for Ford-folk i nød *thumbsup* [-] Ford Escort RS Turbo S2 - Prosjektbil - 1.6 CVH EFi, Koni, Cobra, Piper 285T2, Deflex, AP Racing, Megasquirt II v3.0, 2,5" Mongoose, Radtec Intercooler, Escos dyser, Cossiebremser, T3 .48 eksos, 7,4:1 cr, Mintex, Lockheed, Toad CarAlarm, AutoGauge, HKS, Innovate Motorsports, SFS Silicone hoses, OMP, 9mm core plug wire [-] Ford Sierra 2.0iS - Bruksbil - kent cam FR34 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mussa Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 Jaja, da blir det iallefall gjort orntli da.. Hehe.. Kjiper`n å bruke mye peng på verksted da...Må jo stille opp når en Ford, eller eier er i nød.. Veit hvor kjedelig det er å stå der med en bil som ikke går... "mimre mimre" Lykke til på veien mot trøndelag eller hvor enn du skal da.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
d-link Posted February 9, 2006 Author Share Posted February 9, 2006 (edited) Inbound for Trondheim City tomorrow morning. Thanks, and good night Edited February 9, 2006 by d-link [-] Ford Escort RS Turbo S2 - Prosjektbil - 1.6 CVH EFi, Koni, Cobra, Piper 285T2, Deflex, AP Racing, Megasquirt II v3.0, 2,5" Mongoose, Radtec Intercooler, Escos dyser, Cossiebremser, T3 .48 eksos, 7,4:1 cr, Mintex, Lockheed, Toad CarAlarm, AutoGauge, HKS, Innovate Motorsports, SFS Silicone hoses, OMP, 9mm core plug wire [-] Ford Sierra 2.0iS - Bruksbil - kent cam FR34 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest saddlark Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 Litt seint, men... Før påske kjørte jeg opp en vakker 5-dørs 86-mod 2.0 Sierra fra Sørlandet til Trondheim. Den hadde stått i ro i to år, så vi var litt bekymret for om den klarte turen. Sammen med meg hadde jeg en kompis i "følgebil", en noe påkostet Audi S2 92-mod. Sierraen har gått 108'000km, uten reg.reim-skifte. Jeg var svært bekymret for at det skulle gå skeis på vei opp.. men hvilken bil tror du fikk problemer? Rundt 15 mil sør for Trondheim merker "audioten" trøbbel med clutchen og at han ikke kan bytte gir.. Han kom seg til Klett på 6. giret. Hurra for at jernbaneundergangen ved krysset Rv4/E6 er blitt utbedret! Kunne ikke tauet han særlig langt heller, Sierraen har jo antimatgir.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2.0Fordsierra Posted April 14, 2007 Share Posted April 14, 2007 en ting er sikkert å vist, LEO plagdes som F da han skulle skifte reg reim på IST'n en gang, sto der med hammer å spett å gud veit ka di ikke brukte for å få av reimhjulet.. så dem kan sitte no J****, men er det noen som har vært borti at reg reim hjulet,altså d som står på veiva sitter dønn fast? jeg slet med det samme, merket etterhvert at det er noe gummigreier på innsiden av hjulet på veiva:p Det som skjer er at (iallefall jeg) satt tersen kun på ståldelen av hjulet og tersa..lite skjedde og det virket som alt skulle revne pga gummien:p liten metallbit skulle til for å få feste rundt hele hjulet og det gikk av etter noen få sekunder min opplevelse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now