Ford ragger Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Lurer på om noen som har el vindus heis til bak dørene til en 91mod sierra sedan. har bryttere og slikt selv, men mangler selve heisene. også på utkikk etter el speil må være slike med lakert kåpe slik at jeg bare kan flytte over fra dem speilene jeg har nå... Må også ha brytter til el speila... Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 de "kåpene" på speila kan byttes selv om de er ulakerte.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted February 8, 2006 Author Share Posted February 8, 2006 mer en hva jeg viste. noen som har heiser eller..? er det jeg er mest intresert i. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts