Jump to content

18" TSW RIB


donald

Recommended Posts

Har et sett med 18" TSW Rib til salgs. Felgene er 7X18 ET40. Det står 215/35-18 dekk på di. Felgene er helt like di Andtho selger.

Har stått på ein Sierra men passer jo på annen ford også.

10000,- el. bud

2006 Ford Focus 1.6 TDCi
1992 Sierra 2.0 DOHC Sedan SOLGT
 

Link to comment
Share on other sites

ingen som vil ha når man får spellers nye hos shariff for 13000 med dekk og porto vel?

 

 

ganske unødvendig kommentar.

om det ikke aktuellt for deg å kjøpe disse er det vel ikke nødvendig å slenge ut sånne kommentarer.

Dette er en salgs tråd ikke ett spørsmål om dine personlige meninger om prisen!

Blue Oval Racer

07 Mondeo Tdci Titanium Stv

Link to comment
Share on other sites

Guest ST200evil

undskyll meg, men 27000? hva slags dekker sitter på den? TSW rib koster joh ca 2500 pr stk på sidene til felgimport? for 7x18" (jaja, bli sure på meg nå)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest AnDtHo
Eg selge dessa for 8000,- nå.

Tro meg, sånne felger er veldig vanskelig å få solgt.. Har fått bud på 3000,- på mine.. Men det selger jeg ikke for.. :P

Link to comment
Share on other sites

Guest AnDtHo
Har lagt merke til det ja. Merkeligt egentlig. Sinnsykt tøff felg.

Folk synes vel ikke de er verdt de ekstra kronene da.. dessuten er det årsavgifttid nå, lite penger i lommene til folk.. :P

Link to comment
Share on other sites

Guest andersbr

passer de på sierra 4x4 cosworth? har ikke så mye peiling på felger å dekk, men er det noe som må gjøres for at de skal passe? og evt. tror du det er godkjent på den bilen?

Link to comment
Share on other sites

passer de på sierra 4x4 cosworth? har ikke så mye peiling på felger å dekk, men er det noe som må gjøres for at de skal passe? og evt. tror du det er godkjent på den bilen?

 

Di ska passa på den ja. Må kanskje jobba litt med hjulbuane. Rulleomkrets og innpress er lovlig på sierra, så det skal gå an å få di godkjent ja.

2006 Ford Focus 1.6 TDCi
1992 Sierra 2.0 DOHC Sedan SOLGT
 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...