Jump to content

carbon riller til 4x4 panser


HUSNES MOTORSPORT

Recommended Posts

Guest thorbis

hvor holder du til? harr en abeidskollega som driver profft med støping av karbon kevlar osv, han kan garantert laga til deg hvis du har ett sett med orginale riller.

mvh

thorbis

Link to comment
Share on other sites

hvor holder du til? harr en abeidskollega som driver profft med støping av karbon kevlar osv, han kan garantert laga til deg hvis du har ett sett med orginale riller.

mvh

thorbis

da er jeg interessert i ett sett også hvis han vil lage flere.jeg har orginale han kan støpe etter

Link to comment
Share on other sites

hvor holder du til? harr en abeidskollega som driver profft med støping av karbon kevlar osv, han kan garantert laga til deg hvis du har ett sett med orginale riller.

mvh

thorbis

 

 

jeg å vil ha..... finn ut pris

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Guest thorbis

skal høre på pris jg. hvis han har tid til og laga dem så må ett sett med orginale strøkne riller sendes til han. dere må selv betale frakt tilbake til dit dere bor. han er sjuk nå så får ha litt tolmodighet.

mvh

thorbis

Link to comment
Share on other sites

Guest thorbis

han må ha ett sett med riller for og se hvor store osv så han kan finne ut hvor mye karbon osv som går med før han kan si en pris. lite hint: 1kvm karbonduk koster 750kroner. rillene blir vakumpressa og helt boblefrie. hvis noen i ringeriksområde eller nære har ett sett som gidder og låne ut rillene sine så vi kan få laga ei form så send meg en pm. de må være strkne og hakkfrie osv for best mulig finish på carbon rillene.

 

mvh

thorbis

Link to comment
Share on other sites

han må ha ett sett med riller for og se hvor store osv så han kan finne ut hvor mye karbon osv som går med før han kan si en pris. lite hint: 1kvm karbonduk koster 750kroner. rillene blir vakumpressa og helt boblefrie. hvis noen i ringeriksområde eller nære har ett sett som gidder og låne ut rillene sine så vi kan få laga ei form så send meg en pm. de må være strkne og hakkfrie osv for best mulig finish på carbon rillene.

 

mvh

thorbis

høyres flott ut eg kan få lånt 2 riller og sendt ned til deg vist da går bra....
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...