Jump to content

"Lokk" til sedan cosworth vinge.


Guest oddev

Recommended Posts

Guest oddev

Kom på at det kanskje er noen her på forumet som trenger slike "lokk" som sitter over skruehullene oppå spoileren..

 

Jeg vet om en kar som lager disse for mellom 50 - 100kr (dreid plast)

 

Jeg fikk laget sånne til meg selv en gang, og er meget fornøyd.

 

Tenke at hvis det var noen som hadde brukt for noe slikt, så kunne jeg prøve å få tak i han igjen, så lager han sikkert gladelig :)

Link to comment
Share on other sites

Kom på at det kanskje er noen her på forumet som trenger slike "lokk" som sitter over skruehullene oppå spoileren..

 

Jeg vet om en kar som lager disse for mellom 50 - 100kr (dreid plast)

 

Jeg fikk laget sånne til meg selv en gang, og er meget fornøyd.

 

Tenke at hvis det var noen som hadde brukt for noe slikt, så kunne jeg prøve å få tak i han igjen, så lager han sikkert gladelig :)

 

Snakker vi 50 kr pr stk, eller for to stk?

Som du sikkert har sett har jeg en cosworth vinge til salgs, med disse lokkene, fikk tak i de to siste som var å få tak i nye i norge.. Lurer på om de egentlig har noe verdi..

Link to comment
Share on other sites

Guest oddev

Jeg vet ikke om lokka er like på sedan og vingebil, det vet helt sikkert noen andre her på forumet, men hvis noen kan låne bort et orginalt lokk så dreier han helt sikkert..

 

Det er 50-100kr for et par.

 

Jeg skal ta kontakt med han å høre om han fortsatt har mulighet for å lage.

Link to comment
Share on other sites

Guest oddev
Snakker vi 50 kr pr stk, eller for to stk?

Som du sikkert har sett har jeg en cosworth vinge til salgs, med disse lokkene, fikk tak i de to siste som var å få tak i nye i norge.. Lurer på om de egentlig har noe verdi..

 

 

Jeg så posten din, da jeg kom på at jeg fikk dreiet meg et par.. Aner ikke om de har noe verdi...

 

Selv har jeg 1 hel orginal, en limt orginal og de 2 dreide. Den knakk jo selvfølgelig når jeg skulle dunke den ut fra baksiden :(

 

 

 

En annen ting: De dreide er "hele" uten sånn "grop" under, så de tåler mer (hvis man dunker de ut fra baksiden)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...