Guest andersbr Posted March 8, 2006 Posted March 8, 2006 (edited) NY PRIS 500kr!Jeg har flere steg 1 chipper liggende til sierra 4x4 cosworth.de virker både på grønn og rød topp.helt nye og ubrukte.800 kroner pr.stk. Edited April 5, 2006 by andersbr
Guest andersbr Posted March 9, 2006 Posted March 9, 2006 disse chipene er brent for noen uker siden. de er kopi av chipen i bilen min.. (den stod i når jeg kjøpte den)hvis de av en eller annen grunn ikke skulle virke eller noen ikke er fornøyd med de uansett grunn. gir jeg selfølgelig penga tilbake.Chipene har en "output enable funkjson" som gjør at man veksle mellom f.eks orginalchip og trimchippen med en bryter.. ( da monterer du chippen direkte oppå orginalen)
Guest Kevin Posted March 10, 2006 Posted March 10, 2006 Er dette bra plug and play eller trenger jeg noe mer?
Guest andersbr Posted March 10, 2006 Posted March 10, 2006 Er dette bra plug and play eller trenger jeg noe mer? bare bytt chippen å kjør..
Guest Kevin Posted March 10, 2006 Posted March 10, 2006 Er det noen spesielle biler dette ikke passer på eller passer de alle 4*4 Cosworth?Og hvor holder du til?
Guest andersbr Posted March 10, 2006 Posted March 10, 2006 Er det noen spesielle biler dette ikke passer på eller passer de alle 4*4 Cosworth?Og hvor holder du til? tror de passer alle 4x4 sierra både med å uten cat.. vis det ikke er flere typer hjerner en de to jeg vet om.. men vis du er intressert i en av chippene så kan du jo vente med å betaletil du har testa denvis ikke er det jo bare å sende den tilbake..
Guest Kevin Posted March 10, 2006 Posted March 10, 2006 Vanskelig å montere og sånn da? Trenger ikke være eletriker på høyt plan lissom...
Guest andersbr Posted March 10, 2006 Posted March 10, 2006 Vanskelig å montere og sånn da? Trenger ikke være eletriker på høyt plan lissom... det er veldig lett, men man må behandle chippene med forsiktighet.. så man ikke knekker føttene på chippen. eller utsetter dem for statisk elektrisitet. -ta ut hanskerommet (bare åpne og trekk ut.)-ta ut hjernen og plukk av den digre kontakten som sitter på den.- skru av lokket på hjernen og jekk ut orginalchippen forsiktig..-sett i ny chip (pass på så den står rett vei)-skru på lokket, sett hjernen tilbake i bilen å start ..
Guest Kevin Posted March 10, 2006 Posted March 10, 2006 Hvordan er det å koble til den output funksjonen da?
Guest andersbr Posted March 10, 2006 Posted March 10, 2006 Hvordan er det å koble til den output funksjonen da? jeg anbefaler ikke å gjøre dette med mindre du kan å lodde. prinsippet er slik.. chippene koples sammen (monter ene på ryggen til den andre, loddes eller monter sokkel), bortsett fra en pinne på hver chip. kople en vekselbryter til begge pinnene, via en motstand på 22k og tilbake til en annen pinne på en av chippene..kan legge ut et skjema vis dette er ønskelig.man trenger loddebolt 3 ledninger og to 1/4W motstander på 22Kohm jeg har dette oppsettet i bilen min, men det er ganske unyttig, for du kommer aldri til å kjøre på orginalchippen når du har blitt vant til trimchippen
Recommended Posts