Jump to content

Recommended Posts

Posted

ønsker å kjøpe cosworth stempler og råder eller andre lavkompresjonsstempler som passer

i 2,0 is blokk. delene skal brukes til ein is turbo motor.

ønsker også å kjøpe stempelfjærer, rådelager og veivlager vist noen har nye liggende.

Posted
ønsker å kjøpe cosworth stempler og råder eller andre lavkompresjonsstempler som passer

i 2,0 is blokk. delene skal brukes til ein is turbo motor.

ønsker også å kjøpe stempelfjærer, rådelager og veivlager vist noen har nye liggende.

Har ett sett med nye smidde Jahns Racing stempler med bolter,men ikke fjører.Stemplene er 0.75 overdim,så blokka må borres.

komp med orginale råder blir 8,0:1.Hvis du skal ha Cosworth råder må stemplene dreies ned 1,5 m.m.

Har også ett sett med nye Wössner til ohc motor.blokka må hones litt for å bruke disse.

Skal du bruke orginale Cosworth stempler må du hone blokka litt for å få riktig klaring.

Stig 90824974

Posted

har ein kamerat som har brukt orginale cosworth stempler i is blokka si.,. det fungerer jo det.

va pris skal du ha for delene du har?

Posted
har ein kamerat som har brukt orginale cosworth stempler i is blokka si.,. det fungerer jo det.

va pris skal du ha for delene du har?

det fungerer med Cosworth stempler,men det skal være litt større klaring med smidde stempler enn vanlige støpte.Smidde stempler utvider seg mer,og man kan få skjæring.

Skal ha 3000 for Jahns og 4500 for wössner stempla.Wössner er komplette med ringer,bolter og clips.

Posted

dei wössner stempla? er det smidde stempler til turbokonvertering?

hvor mye må eg hone blokka for at dei passer ordentlig?

blokka skal hones litt på grunn av et skadd stempel men håper eg kan klare meg med litt honing. hvilke råder skal eg bruke med disse stempla?

Posted
dei wössner stempla? er det smidde stempler til turbokonvertering?

hvor mye må eg hone blokka for at dei passer ordentlig?

blokka skal hones litt på grunn av et skadd stempel men håper eg kan klare meg med litt honing. hvilke råder skal eg bruke med disse stempla?

Wössner stempla er oppbyggde for høykomp nå,men jeg dreier stempla slik at de passer de rådene du skal ha for å få riktig komp.Skal være 0,10 klaring på stempla så da har du litt å hone på.

Posted

ok.. takker for svar! men det ser ut som eg går for orginale cosworth stempler.

går på skule så eg har ikkje ubegrensa å rutte med.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...