Vurderer salg av min Capri 1970 mk1. Bilen har vært i min eie sen 2005 å i denne perioden har den under gått store forandringer. Her er det brukt astronomiske summer. Jeg skal prøve å liste opp det som er gjort. Karosseri: Komplett glassfiber cologne kitt fra Smith and Deakin i England. Glassfiber Panser. Glassfiber frontplate. Glassfiber frontlippe Glassfiber dører. Glassfiber bagesje lokk. Lexan ruter på sidene å bak. Fullt bur fra Safety devices. Fjærbens stag. Hjuloppheng og bremser: Polyforinger rundt om. Bilstein dempere rundt om. (spesial bygd direkte fra Bilstein) Ombygde coilower framme Forsterkningplate til stabstag. Peugeot 306 gti skiver bak med Volvo 240 turbo fram kalippere Willwood skiver framme med capri 3,0 Willwood hydraulisk håndbrekk Willwood pumper i pedalboks Kort styre rack. Nye hjullager å slitedeler er nye. Drivverk: Borg Warner T5. (overhalt og forsterket) Stor Atlas bak aksling. (overhalt og forsterket) Mottor: Cosworth 200 blokk. ( overhalt og balansert) Cosworth topp. (overhalt og portet) BD 14 kammer. GPA topp pakning. Turbonetics T-18263 turbo. XS Power intercooler "500". Turbo manifold i rustfritt stål. Jeg har dessverre ikke mer info om denne motoren da jeg kjøpte den ferdig bygd. Var bremset 600 hester på 2,2 bar ettersom jeg ble fortalt. Mangler fordeler lokk, plugger å dyser. Står blå dyser i nå men de er for små. Sikkert mye jeg har glemt, men det er bare å kontakte! Det raskeste svaret får du ved å ringe eller sende sms til: 40084778 E-post: 40084778 Pris blir vanskelig å sette her, men håper at noen kommer med et fornuftig bud å gjir denne et godt hjem. Biltilsynet har vært kontaktet å det burde være fullt mulig å få skilt på denne bilen. Bilen befinner seg i Hordaland/Bømlo PS. kan noen fortelle meg hvordan man legger ut bilder her? Eventuelt hjelpe meg med å legge inn?